wrom sijn chineesjes so k#t(heb er self ook een hoor)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten

wat is de gemiddelde k#theid van een chineesie??

Peiling eindigde op ma 24 okt 2005, 20:08

A:shit
6
40%
B:helemaal ruk
9
60%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gast

wrom sijn chineesjes so k#t(heb er self ook een hoor)

Bericht door Gast »

ik heb mijn chinees nu drie maanden en ik hep em al 10 keer compleet moeten reinigen anders deed ie et niet :? en al drie sets koppelingsveren versleten :x (die sgieten steeds weg :? )en me blokkie trek em voor geen meter meer :evil: (et sou wel een idee sijn om die op een skateboard te prakken :wink: )en hij mist en heel stuk van se eindtoeren :?: (seker 400 a 500 toeren) kan iemand mij uitleggen wrom het son !CENSUUR! ding is of is et misgien een idee om em helemaal te reviseren en dan meteen gruwelijk te fokken :?: :idea: (tot ie een wheelie trekt en 100 gaat ofso??) voor eventueele antwoorden alvast bedankt
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

een wheely trekken en 100 gaan zou ik zeggen keep on dreaming(moet je wel hele maffe dingen doen :roll: )

en tja stel alles eens een keer goed af....koop goede onderdelen die aan vervanging toezijn.
Maar verwacht niet teveel van ene mini van 200 euro he :wink:
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

ja klopt, t blijft speelgoed.... Had dan gelijk een bike van 3000 euri
gekocht pffff wat verwacht je dan voor 200 euri????????????

ps geef liever geld uit aan een cursus nederlands, heb je meer
aan denk ik....
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
schroefje

Bericht door schroefje »

WTF is dit voor tekst opmaak? :shock:


Maar goed als je een chinees koopt weet je ook heel goed wat je koopt en dat is een bike voor de fun waar je veel aan moet sleutelen,En veel geld in moet pompen om er power uit te krijgen.
ganta

Bericht door ganta »

en de een heft meer geluk dan de ander.
de ene bike ''overleefd'' het langer dan de andere
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Dit is echt weer zown topic voor hem he.. :P :P :P :P
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Ik heb op de poll gedrukt: zeer goede kwaliteit :wink:
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
Baan

Bericht door Baan »

Zolang je er maar normaal mee doet gaat het best lang mee. En je weet als je een chinees koopt dat je geen kwaliteit in huis haalt. En dat sleutelen hoort er nou eenmaal bij, heb je daar geen zin in moet je gewoon lekker weer achter de tv kruipen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind het sleutelen juist het leukste geleelte :D alhoewel zonder rijden is er natuurlijk niks aan
Gast

Bericht door Gast »

ik ga hier niet op antwoorden, de KWALITEIT IS GOED voor het geld wat je er voor gegeven hebt al helemaal....

dus hierbij: iedereen die denkt met 200 euro een top bike te hebben moet i.p.v. een poll over zijn minibike eens een poll maken over hoe dom hij is, dan zal ik wel stemmen!!


ik heb nog nooit grote problemen met me bike gehad...en als mijn koppeling aan vervanging toe is dan ga ik niet meteen overwegen om een blata aan te schaffen :?
ganta

Bericht door ganta »

mokador schreef:ik ga hier niet op antwoorden, de KWALITEIT IS GOED voor het geld wat je er voor gegeven hebt al helemaal....

dus hierbij: iedereen die denkt met 200 euro een top bike te hebben moet i.p.v. een poll over zijn minibike eens een poll maken over hoe dom hij is, dan zal ik wel stemmen!!


ik heb nog nooit grote problemen met me bike gehad...en als mijn koppeling aan vervanging toe is dan ga ik niet meteen overwegen om een blata aan te schaffen :?
zoals ik ook al zij.. de ene bike is beter dan de andere.
en ik vind het ook een vage poll shit of helemaal ruk..
is ''ruk'' op een positiefe manier of..
en tja voor die prijs is het kwaliteit... maar niet als je een stamas ofiets gewend bent :)
Gast

Bericht door Gast »

ganta schreef:
mokador schreef:ik ga hier niet op antwoorden, de KWALITEIT IS GOED voor het geld wat je er voor gegeven hebt al helemaal....

dus hierbij: iedereen die denkt met 200 euro een top bike te hebben moet i.p.v. een poll over zijn minibike eens een poll maken over hoe dom hij is, dan zal ik wel stemmen!!


ik heb nog nooit grote problemen met me bike gehad...en als mijn koppeling aan vervanging toe is dan ga ik niet meteen overwegen om een blata aan te schaffen :?
zoals ik ook al zij.. de ene bike is beter dan de andere... :)
klopt, ik heb er nog geen problemen mee gehad dat ik nieuwe onderdelen moest kopen...dus ik denk dat het ook aan de eigenaar ligt... ( hoeft niet )
Gebruikersavatar
SuperBike
forum gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 11:15
Locatie: NL.Nootdorp-Pijnacker

Bericht door SuperBike »

makador schreef:klopt, ik heb er nog geen problemen mee gehad dat ik nieuwe onderdelen moest kopen...dus ik denk dat het ook aan de eigenaar ligt... ( hoeft niet )

Helaas is het vaak wel onkundigheid dat het chineesje nekt :D
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Gesloten