ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ricky_ schreef:
remcomvpp schreef:wel grappig een imitatie van een imitatie, nog nooit van gehoord
hahahahahahhahhaha
Zit je me nu uit te lachen :x :?

Het is toch merkloos? Dan is het toch een imitatie van een V-racer of welke chinees dan ook!!!
V-racer En welke chinees dan ook is imitatie :wink:.

Dat je het ff weet :).

Dirk ®
Gast

Bericht door Gast »

Hij is toch nagemaakt van V-racer?! maar dan met het prijskaartje eraan van een merkloze V-racer zeg maar!
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

dan snap ik hem niet wand extreme sport kost ook €250
waarom wil iederen dan deze wand de service is denk ik wel ietsje minder betrouwbaar :roll:
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

beatzkey schreef:
de winter schreef:
Nicolaas-racing schreef:die bike die hij geeft is een v-racer extrme sport.Geen watergekoelde bike en geen 8/9 pk.De bike die Beatzkey enzo verwachten zijn vette bikes ,watergekoeld 8/9 pk!
dus is dus gewoon een imitatie van extreme sport

maar die is heelemaal niet watergekoeld dat is nitro sport :?


jah :D
ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd 8) en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'

ik ree op mini met nr 47

sry voor dit oftopic !CENCUUR!:P...maar 2 maande w8e is dat niet beetje lang :?: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

IJmuiden-mini schreef:
beatzkey schreef:
de winter schreef: dus is dus gewoon een imitatie van extreme sport

maar die is heelemaal niet watergekoeld dat is nitro sport :?


jah :D
ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd 8) en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'

ik ree op mini met nr 47

sry voor dit oftopic !CENCUUR!:P...maar 2 maande w8e is dat niet beetje lang :?: :roll:

Hey man ik reed met kenny ze minibike :D ken je kenny? het was me 1e keer ik reed neit zo snel,,

maare stuur me anders een PM met je msn dan add ik je :D



dusz weer

ON TOPIC!!!!!!!!!!!!! :D
Gebruikersavatar
SuperBike
forum gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 11:15
Locatie: NL.Nootdorp-Pijnacker

Bericht door SuperBike »

IJmuiden-mini schreef:ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'

Lekker sportieve opmerking :evil:
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Gast

Bericht door Gast »

SuperBike schreef:
IJmuiden-mini schreef:ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'

Lekker sportieve opmerking :evil:
waar slaat dat nou weer op SuperBike :?

mja laat zitten en nu weer ON TOPIC!
Gast

Bericht door Gast »

Nou het is niet echt vriendelijk als je iemand uitlacht als die op zijn bek gaat!!!
Gast

te groot en te duur

Bericht door Gast »

Hi,

ik heb een site gevonden waar je een 49cc (en geen 39cc) kan kppen voor slechts 220€.
Het is wel te Brussel en er is een verschrikkelijk muziek op hun site :evil:

Maar zij verkopen ook parts en met pockets, het is altijd interessant.
'k heb een 'Moviestar' gekocht en ik ben echt van tevreden (daarom doe ik een beetje pub)
Er zijn zelf nu dirt bike, miljard ik was te vroek, dit lijk echt tof.
ik zal misschien ook een kopen

kijk even op www.design-reality.be
Gast

Bericht door Gast »

Heey

Wie weet hoe het er nou al eens voorstaat met de minibike's , ik had overlaats gebeld (maandag) en toen stonden ze in Shanghai in de havan, dus weet er nog iemand wat meer??

Groetjes
Gast

Bericht door Gast »

Hallo mensen ik belde die meneer hij zei ze staan op de haven in china,,

Ik zeg zo hoe lang duurth et nog dta u ze binnen heeft zegt die meneer dat hij het neit zkr weet maar hij schat iets van 8 tot 10 weken :shock:


dat is nog !CENSUUR! lang :cry:
Gebruikersavatar
SuperBike
forum gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 11:15
Locatie: NL.Nootdorp-Pijnacker

Bericht door SuperBike »

beatzkey schreef:dat is nog !CENSUUR! lang :(


Dacht je soms dat ze die dingen met een speedboot hierheen brachten :lol:
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Gast

Bericht door Gast »

Nee, maar het zou wel mooi weze :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

jah dat zal wel vet zijn :lol: dan hadden we ze lekker snel :lol:
Gast

Bericht door Gast »

dat kan veel sneller hoor hooguit 4 weken hebben ze nodig om je spullen hierheen te halen...als ze eenmaal op reis gaan hierheen dan duurt het denk ik nog 2 dagen dus misschien zijn ze daar een beetje moeilijk aan het doen in de haven?¿

ik weet niet precies hoe de handel daar gaat zal wel druk zijn op dit moment?¿


turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) :wink: sorry ben even nieuwsgierig :oops:
Gesloten