krassende voorschijf

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

jonges ding komt net uit de doos dus niet warm geremt !
Gebruikersavatar
jurre46
forum gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 18:24
Locatie: Hilversum/Mantgum

Bericht door jurre46 »

hey,

rickie heb je daar misg ook een foto van want,
ik heb dat ook en dat is een best raar idee dat dan ondertussen je schijf slijt :roll:

mvg,

jure46
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

jurre46 schreef:hey,

rickie heb je daar misg ook een foto van want,
ik heb dat ook en dat is een best raar idee dat dan ondertussen je schijf slijt :roll:

mvg,

jure46
Waarvan moet ik een foto maken? Van dat blokje dat tegen de schijf aan komt? Komt voor de bakker ik loop nu ff naar de schuur toe...
Gast

Bericht door Gast »

Tadaaa: ik kon niet precies een foto maken van de achterkant van de remschijf vanwege de ruimte... maar hiermee kom je een heel end...

Afbeelding

Afbeelding
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

kan je dat blokje wat aanloopt niet verzetten dan? Miss kan je dat blok opschuren?
Gast

Bericht door Gast »

Dat verzetten heb ik al geprobeerd (dmv dat schroefje van foto 1)en is al gelukt maar hij loopt nog steeds aan.. dus moet ik het nog een beetje bijschuren...
Gast

Bericht door Gast »

Bij mij is het nu verholpen! Ik heb een ringetje achter bijde schroefjes gedaan bij het ophangpunt zodat de remklauw verder richting de band zit.

Ik heb meteen de schijfrem helemaal eraf gehaald om hem schoon te maken enzo en hij is zo krom als een hoepel :S
RunnerX

Bericht door RunnerX »

Ricky_ schreef:Bij mij is het nu verholpen! Ik heb een ringetje achter bijde schroefjes gedaan bij het ophangpunt zodat de remklauw verder richting de band zit.

Ik heb meteen de schijfrem helemaal eraf gehaald om hem schoon te maken enzo en hij is zo krom als een hoepel :S
heb je er een foto van?
Gast

Bericht door Gast »

Hoop dat je eruit komt...

Afbeelding
Gesloten