Herie uit uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Uitlaat van mijn minibike was al gelijk van het moment dat ik hem kocht niet helemaal gasdicht. Na verloop van tijd zie je dat ook door de olie die er een btje uitkomt. Is nog allemaal tijdens het inrijden. Nu heb ik er een carbon sportuitlaat onder. Hij maakt gelijk stationair een stuk minder herrie.. minder hard schel geluid.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Wat maakt dat geluid nou uit jongens! Je moet er vrede mee hebben dattie nou eenmaal een hoop herrie maakt. Een andere pijp doet meestal wel wonderen, maar het geluid zal echt niet sterk afnemen..
Gast

Bericht door Gast »

AngelEyes schreef:Wat maakt dat geluid nou uit jongens! Je moet er vrede mee hebben dattie nou eenmaal een hoop herrie maakt. Een andere pijp doet meestal wel wonderen, maar het geluid zal echt niet sterk afnemen..
Mij maakt het niet zo gek veel uit maar de TS blijkbaar wel :wink:
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:
AngelEyes schreef:Wat maakt dat geluid nou uit jongens! Je moet er vrede mee hebben dattie nou eenmaal een hoop herrie maakt. Een andere pijp doet meestal wel wonderen, maar het geluid zal echt niet sterk afnemen..
Mij maakt het niet zo gek veel uit maar de TS blijkbaar wel :wink:
Wie is de TS??
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

topicstarter...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

Ricky_ schreef:
icecubes schreef:
AngelEyes schreef:Wat maakt dat geluid nou uit jongens! Je moet er vrede mee hebben dattie nou eenmaal een hoop herrie maakt. Een andere pijp doet meestal wel wonderen, maar het geluid zal echt niet sterk afnemen..
Mij maakt het niet zo gek veel uit maar de TS blijkbaar wel :wink:
Wie is de TS??
hoosio :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Maar een minibike motor is toch eigenlijk een beetje hetzelfde als gewoon een andere brommer (1 cilinder, 2 takt, 49 cc etc..) waarom maakt een brommer dan minder lawaai?
Gast

Bericht door Gast »

Ricky_ schreef:Maar een minibike motor is toch eigenlijk een beetje hetzelfde als gewoon een andere brommer (1 cilinder, 2 takt, 49 cc etc..) waarom maakt een brommer dan minder lawaai?
Volgens mij omdat echte brommers standaard meer demping hebben, en omdat ze minder toeren maken?
Gast

Bericht door Gast »

Zie mijn vorige reply. Lekke uitlaat en dingen dempen zowiezo voor geen meter.
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:Zie mijn vorige reply. Lekke uitlaat en dingen dempen zowiezo voor geen meter.
Zat er in jou standaard demper ook demperwol?
Gast

Bericht door Gast »

Niek schreef: De zoveelste wie op de openbare weg rijd [-X
hoezo ben jij er ook zo 1 :roll: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

hahaha ben jij er ook z'n één hahahaha
Gast

Bericht door Gast »

ben jij er ook z'n één :lol: :lol: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

1 bericht is genoeg hoor ;) maar er zullen ongetwijfeld heel veel mensen op dit forum zitten die op de openbare wegrijden...
Gast

Bericht door Gast »

Steven_Almelo schreef:
icecubes schreef:Zie mijn vorige reply. Lekke uitlaat en dingen dempen zowiezo voor geen meter.
Zat er in jou standaard demper ook demperwol?
Ik heb geen idee...Hij ligt beneden in de schuur. Zou wel eens kunnen kijken maar denk niet dat er veel bijzonders kwa demping in kan zitten. Tis zo'n klein potje. Helemaal in vergelijking met de carbon demper die er nu opzit.
Gesloten