sneller laten lopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

sneller laten lopen

Bericht door Gast »

hoe krijg ik mijn chinees sneller hij gaat nu 55km en ik wil naar 80 met trekkrachtwat kan ik het beste doen en goedkoop mogelijk
Laatst gewijzigd door Gast op vr 09 sep 2005, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

goedkoop word het dan niet

je kan o.a een andere koppeling gebruiken

uitlaat carb noem maar op alle mogelijk heden
Gast

koppeling

Bericht door Gast »

en welke is het beste en wat kost dat zoon koppeling
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Koop een Tai Chi 8)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Rossifumi schreef:Koop een Tai Chi 8)
ben je nog goedkoper uit ook :wink:
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

-

Bericht door GerbenW »

het goedkoopste is gewoon een powerfilter, racingmembraam, rocketkey (key)
als je dat allen al hebt dan loop hij al 20t/m30 kilometer per uur harder
als je een A Powerfilter neemt (voor standaard caroubteurr) en een snellere uitlaat dan krijg je heel veel trekkracht en meer snelheid (ongeveer 30%)
-snelle goede uitlaat kost 90 euro of meer
-A Powerfilter 30 euro
dus...... 8) 8)
dan krijg je dus een kracht er in als je alles der in hebt wat hier staat :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

(ga ik zelf ook nog doen)
Gast

Bericht door Gast »

de gratis / <5 euro taktiek

leen een dremel met een freesje,

maak je cilinder in en uitlaatpoortjes mooi glad [hobbels weghalen]
vlak de kop af of neem een iets dunnere voetpakking [beter om af te vlakken]
ga het hele brandstof systeem bijlangs met een polijst wieltje.

als je een beetje kan lassen en connecties hebt kan je ook een uitlaatje lassen die je dan wel ff zorgvuldig moet ontwerpen en in elkaar lassen [mss wel een paar dagen werk] maar dan heb je voor <10 een uitlaat die veel beter is als die die tekoop zijn
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

Bericht door GerbenW »

ja oke kan ook ! :)
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

Bericht door GerbenW »

ja oke, kan ook ! :)
Gast

Bericht door Gast »

mensen dat is allemaal mooie taal... Maar als je je kop uit wil vlakken en je spoelpoorten/uitlaatpoorten bij wilt vijlen/groter maken heb heb je echt wel meer nodig dan een beetje ervaring..HEEEELLLLLL veel ervaring een verkeerde beweging en je hele cilinder is naar de knoppe.. en met die rocket key en race membraan en powerfilter gaat ie echt niet zo veel harder.. het scheelt wel iets maar zeker geen 20 tot 30 km/h..

groet bezzl
Gast

Bericht door Gast »

bezzl schreef:mensen dat is allemaal mooie taal... Maar als je je kop uit wil vlakken en je spoelpoorten/uitlaatpoorten bij wilt vijlen/groter maken heb heb je echt wel meer nodig dan een beetje ervaring..HEEEELLLLLL veel ervaring een verkeerde beweging en je hele cilinder is naar de knoppe.. en met die rocket key en race membraan en powerfilter gaat ie echt niet zo veel harder.. het scheelt wel iets maar zeker geen 20 tot 30 km/h..

groet bezzl
over de uitlaatpoort uitvijlen ben ik het niet eens want ik heb het ook gedaan en als je de pakking erop laat ken je precies zien hoe je moet vijlen de spoelpoorten zijn idd een stuk moeilijker en als je geen ervaring heb moet je het beter niet doen en de rocketkey, racemembraam en de powerfilter zijn echte aanraders :D alleen 20 tot 30 kmpu :P das weer iets teveel van het goede
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Bram_Snoek »

rolfdevries schreef:als je een beetje kan lassen en connecties hebt kan je ook een uitlaatje lassen die je dan wel ff zorgvuldig moet ontwerpen en in elkaar lassen [mss wel een paar dagen werk] maar dan heb je voor <10 een uitlaat die veel beter is als die die tekoop zijn
hoe kun je aan die maten van de demper en expansie etc komen :?: :?:
groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

Bericht door GerbenW »

Zij ik toch !!!! met de rocketkey enzo !
heb ik toch weer gelijk !!! :D :lol: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

neej je had geen gelijk... goed lezen...... :shock: :arrow: het scheelt wel maar zeker geen 20 tot 30 km/h ik heb hetzelf ook.. en ik denk dat het nog geen 15 km/h scheelt maar in trekkracht voel je het wel.. en zijn veel topics geweest over de rocketkey en racemembraan maar nergens komt echt uit dat het heeel veel scheelt..

groet bezzl
Gesloten