welke bike is dit ? is het een goeie koop ?

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

btw zijn de blata Elite 14 Junior Racing (6.2PK) een beetje goed?
hier staan ze voor een 900 euro ...
*geen sponsor*
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja dat zijn goede bikes.maar degene van wie je ze wilt kopen is niet goed

*geen sponsor* Verkoopt verjaarde blata`s en die zijn dus minder goed.Koop die niet.

Hier is kort geleden nog een topic over begonnen.die blatas lijken goed,maar het zijn overjaarde en slechte blata`s

Topic : http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... c&start=15
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

een blata elite 14 overjaard?

lijkt me sterk... het ging trouwens ook over de b1 geloof ik
dus je zou er gewoon eens naar toe moeten gaan voordat je gaat zeggen dat die elite 14's slecht zijn

( hmmm zag het al , elite 13 met 14 kappen tja ik heb om foto's gevraagd mischien is het daar aan te zien ? )
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

dat *geen sponsor*.nl overjaarde types levert is een grote lariekoek..!

sorry dat ik me zo opwind maar ik kan er niet zo goed met mn hoofd bij dat mensen dat steeds zeggen..! ze leveren gewoon nieuwe modellen.. als je ut niet gelooft moet je zelf eens een x gaan kijken
Gast

Bericht door Gast »

Hoi

Ik zelf ben ook 75 kilo van gewicht mij bike is een grc 4.2 ik heb mij koppeling anders gezet en een ander tandwiel achteraan (74) als u indoor rijd of op kleine omlopen mogen de heren met hun 10 tot 14 pk komen Want deze kunnen ze toch niet gebruiken + De onderdelen zijn goedkoop.

Chip :wink:
Neluhz

Bericht door Neluhz »

stevie-tai chi schreef:dat *geen sponsor*.nl overjaarde types levert is een grote lariekoek..!

sorry dat ik me zo opwind maar ik kan er niet zo goed met mn hoofd bij dat mensen dat steeds zeggen..! ze leveren gewoon nieuwe modellen.. als je ut niet gelooft moet je zelf eens een x gaan kijken
jochie, je reageert op een topic van 4maand oud :roll:
Plaats reactie