Tai Chi probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Tai Chi probleem

Bericht door Gast »

Hallo,

ik heb net een nieuwe tai chi gekregen,in het begin trekt hij erg goed, als ik een tijdje heb gereden lijkt het wel of hij nog maar 10 km/h gaat als ik volgas geef,weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

met vriendeljike groet
Gast

Bericht door Gast »

kan iemand mij a.u.b. helpen?
blanco220

Bericht door blanco220 »

ik denk dat je koppeling faalt door de warmte
een groot probleem bij v racer en tai chi
groeten
Gast

Bericht door Gast »

Je komt na een tijdje niet verder dan de 10 km per uur? Dan heb je idd een probleem met je koppeling lijkt mij zo. Kun je de veertjes niet verder aanspannen zodat je met iets meer toeren wegrijdt? En anders toch maar een echte goede sportkoppeling monteren.
Gast

Bericht door Gast »

in het begin heb ik er helemaal geen probleem mee, is er niemand in de buurt van uden die mij hiermee kan helpen?
de tai chi is pas een dag oud!
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Dit is duidelijk koppelings probleem, heb er ook heel veel last van gehad, zolang het buiten wat kouder is gaat het wel, maar als de boel te veel opwarmt grijpt de koppeling niet meer aan. En ja ik had het aan het begin ook niet :wink: Het is duur maar ik verwijs je naar een bizeta/zocchi koppeling iets in die richting. Kost wat heb je wat :wink: Vandaag mijn Bizeta koppeling met carbonschoenen in me tai chi gebouwd ga van het weekend testen. Zal wel verslagje schrijven dan :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

oke bedankt, maar is berichtje sturen dat ze snel nieuwe koppeling opsturen :wink:
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Je hebt toch nog garantie op je bike, niet?
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Dit probleem klinkt dus als je koppeling.
Ik ken iemand met een tai chi die heeft dit probleem dus ook die kan enkele minuten rijden,maar zodra het blok een beetje op tempratuur komt dan gaat hij niet hard meer.Dit heeft puur met de koppeling te maken deze zijn gewoon in een woord het irritante punt aan een tai chi.Ik raadt je aan contact op te nemen met hank van dit forum.Hij maakt speciale koppelingen voor de tai chi waar je lang plezier van zult hebben.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

Hank die kan je ook een koppeling leveren waarbij de veren en het gewicht van de orginele koppeling ook zijn aangepast. Ook zit er een ander beter en slijtvaster materiaal op de schoentjes.

Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de Zocchi en de Hank koppeling.

Aangezien ik morgen mijn Tai chi ga ophalen en er ongetwijfeld heel snel een andere koppeling onder moet. Maandag gaan we naar de kartbaan in harderwijk dus ik vraag mij af of de koppeling het wel gaat overleven daar.
Gast

Bericht door Gast »

Oke, bleek dus aan de koppeling te liggen..

heb hem nu naar *geen sponsor* minibikes gebracht en laat sportkoppeling erop zetten, ze leveren wel hele goede service,stellen de minibike meteen helemaal af!

Bedankt *geen sponsor*!
Gast

Bericht door Gast »

Duality schreef:Oke, bleek dus aan de koppeling te liggen..

heb hem nu naar *geen sponsor* minibikes gebracht en laat sportkoppeling erop zetten, ze leveren wel hele goede service,stellen de minibike meteen helemaal af!

Bedankt *geen sponsor*!
Wat voor sportkoppeling laat je erop zetten?
Gast

Bericht door Gast »

weet ik veel, een koppeling van 120 euro,die mensen hebben er verstand van, zal wel een goede zijn denk ik he :wink:
Gast

Bericht door Gast »

oke, het is dus een zocchi sport racekoppeling

bedankt voor de goede service *geen sponsor*!
Gast

Bericht door Gast »

Duality schreef:oke, het is dus een zocchi sport racekoppeling

bedankt voor de goede service *geen sponsor*!
Hij zit er dus op...En hoe rijdt het?
Gesloten