rondjes rijden op de baan

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
wegracers
forum gebruiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 10 okt 2005, 17:45
Locatie: Emmen B.o veld

rondjes rijden op de baan

Bericht door wegracers »

ik wil ook graag gewoon ff rondjes rijden op de baan maar ben bang dat ik oderuit gaa en dan tegen iemand aan knal :oops:
groeten franz
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Nee joh dat gebeurt heus niet als je op kartbanen gaat rijden hebben ze alle respect voor Beginners :wink:

Succes.!
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

je kan gewoon op een indoor baan komen rijden .ze houden wel rekening met de niet zo snelle jongens en zaltbommel is beslist een aanraader fantastiese baan met mooie bochten :lol:
wegracers
forum gebruiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 10 okt 2005, 17:45
Locatie: Emmen B.o veld

Bericht door wegracers »

ooke bedankt maar woon in Emmen is dat ver rijden denken julie
bedankt groeten franz
ganta

Bericht door ganta »

ja dat is best wel een eind rijden jha
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... &x=27&y=15
dan is hoogeveen iets dichter bij voor jou ;)
verder weet i niet precies allen banen in noord nl
assen ofzo mischien ook nog..
en tja.. als je langzaam rijd houden de snellere wel rekening met hoe ze je het beste kunnen inhalen :)
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

Valeray schreef:Nee joh dat gebeurt heus niet als je op kartbanen gaat rijden hebben ze alle respect voor Beginners :wink:

Succes.!
alle respect?
hebben ze niet hoor ik reed met men bike voor de eerste keer in de FIK in kortrijk .
ja ik kwam daar op de baan dan oppeens kwam er daar een stoer ventje ie begint mij daar te duwen ja oke op de grond .
dan kwam ik boos en heb geschopt tegen zen bike en hij lag daar zooo mooi langs de kantjes van de baan :lol:
dus kzou toch maar opletten , nuja bij mij was dat alle mensen op de wereld zijn anders hé gelukkig maar
Gebruikersavatar
jurre46
forum gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 18:24
Locatie: Hilversum/Mantgum

Bericht door jurre46 »

je kan natuurlijk ook een beetje aan de kanten rijden.
ze hebben op de kartbanen ook verschllende groepen, dan rijden zij omstebeurt de ene keer de beginners en de andere keer de iets betere en dat op 1 dag. :P
het leek mij ook een beetje eng, maar nu ik op een klein circuitje heb gereden dan neem je automatisch grotere risico's.
in het begin nog een beetje stijfjes maar daarna ga je gewoon vol gas. :D

mvg,

jurre
:P
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

iedereen houd wel rekening met elkaar neem ik aan , je zal altijd wel eens onderuit kunnen gaan ( nou en ) dat is het risico van op de baan rijden maar het zal echt niet gauw gebeuren. Als je gewoon je eigen lijntje rijd is er niks aan de hand :D
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

neen maar ik reed wel mooi op men lijntje en hij zag ook dat ik langs de kanten reed voor hem enja meneertje vond het niet welletjes baf ik de grond in !
wegracers
forum gebruiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 10 okt 2005, 17:45
Locatie: Emmen B.o veld

Bericht door wegracers »

ooke bedankt mischien als mijn mini klaar is :D kom ik wel een keer in hogeveen denk ik bendakt allemaal groeten franz
Plaats reactie