bigbore

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

bigbore

Bericht door Gast »

VRT30 INTRODUCTIE AANBIEDING BIGBOREKIT MET BOOSTERPOORT

Afbeelding

SUPER VETTE INTRODUCTIE AANBIEDING!!!!

Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:

- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
Euro 99.00

of deze

VRT20 Hoge druk cylinderkop voor 47cc

Afbeelding

Komplete ADA CNC gefreesde hogedruk kop kit '47cc & 49cc' chinese pocketbikes (V-Racer Extreme’s, Sendai’s, Target etc.) met membraan motor. De kit is kompleet met cylinder, hoge druk cone en koelkop, race bougie tap-einden een pakkingen. Dit ziet er niet alleen heel gaaf uit op je bike, hij koeld veel beter en trekt ook veel beter!

euro 119

is deze duurdere ook die 20 euro meer waard of niet
schroefje

Bericht door schroefje »

Die kop is gewoon veel beter dus dan kan je beter die ada nemen.
Gast

Bericht door Gast »

Nog een vraagje past de standaard zuiger met veren van mijn sendai aikido op die kop?

groeten
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Volgens mij niet, een big bore zuiger is dacht ik 44mm en de standaard zuiger is 40mm. Dus je moet volgens mij dan een aparte zuiger nemen en dan pen 10 of pen 12 afhankelijk van je krukas.

Toch? :?:
Gast

Bericht door Gast »

Zit toch een zuiger bij?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

BuxirS schreef:Zit toch een zuiger bij?
bij die ada(€119) niet staad ook niet op foto :?

vet genaait
Gast

Bericht door Gast »

eve iets als je zo`n cilinder wilt kopen..

ik zou voordat ik een nieuwe cilinder/zuiger zou kopen eerst eens even je oude eraf halen en de zuiger ook en dan het naaldlager(over de pistonpen) even opmeten met een schuifmaat en ook de binnenmaat van da gat waar je piston doorheen moet. Ik heb nu al 2 keer meegemaakt bij maten van mij dat het naaldlager wat bij de cilinder gegeven wordt te groot is voor de krukas. Er zijn 2 verschillende grootte in die krukassen. Als je nou een cilinder besteld en je zuiger is te groot/klein ben je genaaid want kun je een nieuwe zuiger kopen voor da ding.. en meestal zitten er dan ook geen boosterpoorten in de zuiger.. en het kost je nog meer geld..

PS de cilinder scheelt echt super veel met andere cabra en koppeling..

groet bezzl
Gebruikersavatar
Nickname-42
forum gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 10 jun 2004, 15:35
Locatie: Twello
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

Hey Bezzl,

Klopt het dat je een Pistonpen 10m nodig hebt als je een standaard 40cc cilinder hebt? En bij een bigbore cilinder waarschijnlijk een 12mm?

Ik wil nl. een hogedruk cilinder bestellen, maar ik heb ff geen beschikking over m`n minibike...

Thanks
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

de pen 10 krukas zit meestal in de 47cc bikes en de pen 12 krukas zit meestal in de 49cc bike.

de 39cc is meestal watergekoeld en zit vaak gemonteerd in de origami replica's (dus tai chi, MT-A4 etc).

zoals bezzl al zei, check het eerst even na. dragon performance heeft 2 hoge druk setjes (pen 10 en pen 12) wellis waar geen ADA, maar wel met hoge druk kop.
Gebruikersavatar
Delirium
forum gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 19:17
Locatie: Groningen

Bericht door Delirium »

Het is allemaal leuk spul maar wat win je er mee voor dat geld klein beetje trekkacht of snelheid weet niet zet ik een vraag teken bij, en zou wie zou moet je lagers vervangen en krukas.


Delirium.


_________________________________________
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Waar koop je nu nog een zuiger voor 20 euro dan..............
Gesloten