Mijn keuze

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

icecubes schreef:
Nicolaas-racing schreef:dat staat helemaal nergens kluns
Flapdrol doe een beetje kalm aan. Lees het forum maar even goed door dan zul je zien dat het wel zo is. Foto's zijn ook exact hetzelfde. Dus denk even na voordat je wat zegt en hou vooral die grote bek voor je want dat is natuurlijk helemaal nergens voor nodig
Ik had verwacht dat een ijsblokje wel wat cooler terug zou reageren :wink: .

Maak je niet druk om dat andere posten, het zijn maar letters.

Niels
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Oke sorry mijn woorden neem ik terug.

Ik wil wel nog even terugkomen op het feit dat je zegt dat hij hem voor 170 euro heeft gekocht.

ik weet wat jij denkt maar dat begrijp je verkeerd. Ypuh heeft bij de Te koop sectie een post in het topic van Steurtje gedaan waar hij zegt dat steurtje de bike voor teveel geld verkoopt.Hij zegt daarbij dit :
Je koopt ze hier voor 170 euro en verkoopt ze daar voor 240... Gouden handel (lijkt mij?)


Is het hiermee duidelijk ?
Gast

Bericht door Gast »

Voor mij is het wel duidelijk. Hij had er meerdere gekocht. Staat ook wel ergens. Gaat mij erom dat je niet zo achterlijk moet reageren want je zit er ook nog eens naast. En ook al zou je nog eens gelijk hebben dan kun je het normaal brengen. Maar goed laten we maar ontopic gaan :wink:

Mijn advies blijft ik zou voor dat geld een nieuwe kopen
edgo

Bericht door edgo »

Hé luitjes ga mekaar nou niet zitten opjutten, lees er gewoon overheen en weg ermee!
Hou het gezellig :oops:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ze zijn gestopt tog :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Hey,

Dat is de bike die ik aangeboden heb. Het lijkt me beter dat hij gewoon langskomt en kijkt wat de schade is (wat er is, is vermeld). En trouwens voor 170 euro heb je OOK wel een minibike maar dan heb je ook een NOG goedkope versie. Hier in de buurt heb ik ook minibikes opgehaald voor een paar gasten uit het dorp maar die rijdt ik eruit.

Ook zijn koppelings veren wel 10 euro maar het scheelt wel een heel eind.

Ook heeft hij me zoals verteld zien rijden in Veendam dus hij zag ook direct wat hij kocht etc (nou heeft hij er niet uitbundig naar staan kijken want ik weet nl niet precies wie het is :P).
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Koop die bike. Hij is waarschijnlijk al goed afgesteld! Ff de kappen, frame en velgen spuiten en je bike ziet er weer als nieuw uit!
Gast

...

Bericht door Gast »

Bij de yamaha replica is de kuip er ook nog bij hoor ( alleen jammer genoeg geen voorruitje) maar ik vind een minibike zonder kuip wat mooier dus ik betaal minder voor dingen die ik niet gebruik
Afbeelding
Baan

Bericht door Baan »

Het is absolut geen yamaha replica, het is gewoon een chinees.
Ik heb er ook nog een te koop.

West mini chinees
Technigas uitlaat,
Rockit key,
Race membraan,
Alu trekstarterhuis,
Km tellen,
Betere ketting dan standard,
Goeie lagers op de achteras

Heeft 5 liter benzine gereden.

Misschien is dit wat voor je?
http://www.speurders.nl/motorenenscoote ... 55.99.html
Gast

Bericht door Gast »

ik heb precies dezelfde ...zwart...nieuw...in doos...175 pleuro von k btw nog aan de dure kant voor zon chinees
Gesloten