ik weet het neit meer:S:S:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

hahaha ja dat zou wel goed kunnen :lol:
Gast

Bericht door Gast »

hahaha als dat zo is dan word ik gek :lol:
Gast

Bericht door Gast »

mja turboracing 1 vraagje,,

Hoe lang duurt het nou ongeveer???

iets van 7 a 8 weken nu toch als ik het goed had :roll:
Gast

Bericht door Gast »

idee misschien handig;

als turboracing nou gewoon telkens als hij iets weet hierzo even voor jullie post..dat scheelt hem een aantal telefoontjes per week/dag en jullie weten ook waar je aan toe bent :roll: maarja tís maar een ideetje :P
Gast

Bericht door Gast »

Ja zoiets had ik nou ook al in gedachte, maarja volgens mij kijkt turbo maar 1 keer per maand op dit forum :roll:


Ik zou ook wel weer eens willen weten hoe het er mee voor staat
Gast

Bericht door Gast »

jah slim idee mokodsor maar hij liojkt wel dat die amper op het forum zit.. wan volgens mij ook zo is :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Jammer genoeg reageert ie net zo min op mail, teminste als ik die stuur ( mis kans op een fout ergens )
Gast

Bericht door Gast »

mwha hij regeert alleen snel op een telefoontje niet op een mail ofzo
Gast

Bericht door Gast »

ja, niet iedereen zit elke dag op de computer :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ja mss heeft die het druk buiten de computer
Gast

Bericht door Gast »

Het begint nu toch al wel eens tijd te worden, dus ik vraag het nog een keer!!?

Turboracing hoe staat het er nu voor met de minibikes? A.u.b een antwoord terug.

Groetjes
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Man man man man man...
Kheb echt wel medelijden met jullie... maarja jullie weten tenminste zeker dat je één zal kunnen kopen, is het niet bij TurboRacing dan is het wel ergens anders... de kans dat ik ooit aan geld ga geraken om een minibike te kopen is wel relatief klein :cry: En een baantje kan ik ook al niet krijgen want ik ben nog net geen 15. Kwou gaan werken bij een landbouwer maar kon niet omdak nog geen 15 was, zeker 10 plaatsen gaan vragen allemaal zelfde antwoord...
Maar toch, khoop dat jullie je allemaal je Mini krijgen waar jullie al zo lang op w8en :wink: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ach ja, ik koop hem alleen bij turboracing, ik moet geen luchtgekoeld blok meer, het is deze pocketbike of geen 1!!

groetje
WllmJn

Bericht door WllmJn »

pukkel schreef:Ach ja, ik koop hem alleen bij turboracing, ik moet geen luchtgekoeld blok meer, het is deze pocketbike of geen 1!!

groetje
That's the spiritit of waiting :P :wink:
Gast

Bericht door Gast »

hahahahaha deze was vet :lol:
Gesloten