Denk dat de tai chi er een concurent bij heeft !!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

hmm

Bericht door Gast »

edgo schreef:Wat maken nu die stickers toch uit als ik een bike koop, heb ik het liefste er niets van die zooi op zitten. En dat ze nu die foto bewerkt hebben. Misschien willen ze de bike zo leuker over laten komen, de meeste vallen daar wel voor!
euhh maar als ze hem dan kopen dan zijn ze van: "och jah maar waar zijn die leuke cola en heineken sticketjes dan? ze zitten er ook niet tussen". Gewoon eerlijk zijn om onduidelijkheid te voorkomen en zodat geen dingen opeens tegenvallen
edgo

Bericht door edgo »

Daar heb je een punt. Ja voor degene die op stickertjes vallen zou dat een behoorlijke domper zijn :roll:
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

polini 911 dreambike replica :roll: :roll:
grtz jere (js racing zeeland)
Gast

Bericht door Gast »

100KM/h is zwaar overdreven...zelf 70Km/H is overdreven vriend van me heeft ook de taichi en zegt dat hij blij is als hij over de 55 gaat.
Hij trekt wel snel...maar das dan ook alles vind dat zo ver gezocht topsnelheid van 100km/h of hoger...
Mijn bike gaven ze ook wel voor 70 op..rijdt op scooter teller 49km/h laten we het op 45 echte km/h houden...dus, bullshit;)

Xonclusie
koop een Blata...
Gast

Bericht door Gast »

Mwah mijne rijd ongeveer 80 echte kilometers (met een 8tands) is een watergekoelde polini namaak.

Mijn imitatie ding gaat zo'n 60-65 echte kilometers zonder iets motorisch te veranderen.

Conclusie: Koop iets stevigs....
alexie

Bericht door alexie »

ik moet zeggen: ik heb ze allebei gezien, gevoeld, en bereden en de tay shi blijft net ff wat beter.
de afwerking is bij zo,n chineesje (merk??) echt waardeloos.
het is echt plakband erop en spuiten maar.
dit lijkt echt nergens op en is naar mijn mening dat geld niet waard.
water koeling blijft ideaal maar dan mag het er toch ook wel een beetje uitzien??
ik persoonlijk vind de bouw van dat chineesje mooier als de tay shi maar spuitwerk is ronduit slecht en het blikwerk roeste!!!!! al in de winkel waar ik echt dacht dat dat een 2e hands bike was. toen de beste man mij zei dat ze allemaal wel een keertje gaan roesten ben ik afgehaakt. (er stonden er 3 en allemaal roest)
ik heb nu een aikido en een tay shi naar volle tevredenheid.
nu begint de uitlaat ietsje te roesten maar dit mag na 1.5 jaar maar geen roest aan frame.
kijk goed uit wat je koopt en ga met meerdere man naar zo,n winkel!!!
2 of meer zien ook meer. :-k
Gast

Bericht door Gast »

Mensen... geloof wat je wilt maaruh, die bikes lopen nooit never niet 80km/h en je had het over een standaard chinees rond de 60 naah...kom x naar hardewijk eerst zien dan geloven...? of weeg jij 40kilo dat zou het dan moeten zijn :lol:
edgo

Bericht door edgo »

NitroMike schreef:Mensen... geloof wat je wilt maaruh, die bikes lopen nooit never niet 80km/h en je had het over een standaard chinees rond de 60 naah...kom x naar hardewijk eerst zien dan geloven...? of weeg jij 40kilo dat zou het dan moeten zijn :lol:
Nou de Aikido standaard, met mijn zoontje erop +/-30kg gaat dik 60km/h
met mij erop wordt het natuurlijk een ander verhaal +/- 95kg dan heeft het ding moeite met optrekken, maar als hij dan op gang komt blijft het ding toch behoorlijk gaan :!:
Gast

Bericht door Gast »

mag je met die minibike wedstrijden rijden?
NEE

jammer geen concurrent.
edgo

Bericht door edgo »

Duality schreef:mag je met die minibike wedstrijden rijden?
NEE

jammer geen concurrent.
Ik heb het toch ook niet over wedstrijd-rijden :?: Gewoon biken voor de fun mag ook hoop ik :?: Maar dan is het ook leuk om een steeds betere bike te gaan rijden mag dat :?:
JA
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

ff ter info......

ik heb ook zo'n minibike, en vergeleken met een v-racer/tai chi is dit vele
malen BETER, frame is super!!!!

100 loopt ie niet, maar een 80 is realistisch. Achter tandwiel weet ik niet,
maar t voortandwiel is een 8. Hiervoor had ik een standaard chinees, en
t is net alsof je van een fiat panda overstapt naar een BMW!

En ja t is waar..... De R.A.P. heeft deze machine goedgekeurd, houdt
concreet in dat aanmkomend jaar je wedstrijden mag rijden met deze
Polini replica....
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
edgo

Bericht door edgo »

Wij beginnen alvast weer wat te sparen, wij vinden die bike a wanahave :!:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb er ook zo een en met een 8 tands voor (6tands is onderweg) haal ik de 80 wel (nog wel meer)... alleen optrekken duurt ongeveer 400 meter... en ik weeg 80 kg...
Gast

Bericht door Gast »

whaha die vent heb ook gelijk weer 100 euro met de prijs omhoog gedaan :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Er staat ook een 2e handsje op marktplaats.nl, is wel een keer duchtig gevallen aan het kuipwerk te zien.
Gesloten