Uitvallen na een tijdje rijden?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Lelyracing

Uitvallen na een tijdje rijden?

Bericht door Lelyracing »

Hallo allemaal ,

Ik heb al een tijdje een probleem met de minibike...
hij valt namelijk uit nadat ik een tijdje gereden heb .
op het begin merk ik er helemaal niks van maar na even een 30 min rijden begint hij te slokken en valt toch na een gevecht met het gas uit ( meestal nadat ik wat langzamer ga ) dus in en na bochten...
ik heb de carb nagekeken maar kan niks ongewoons vinden :evil:

Weet iemand me verder te kunnen helpen?

Groeten,
Gast

Bericht door Gast »

Dan is hij gewoon te warm, d0h 30 minuten rijden is voor een chinees te lang tenzij hij liquid cooled is.
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

is ie ook en met 30 min bedoel ik daar zijn op de baan
ook eens stoppen tussendoor
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

wat voor kleur heeft de bougie nadat hij is uitgevallen ??.
als de koeling problemen geeft, dan kan je een paar kleine veranderingen aanbrengen in de cilinderkop, cilinder, en de waterpomp.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
wevie666

Bericht door wevie666 »

Ypuh schreef:Dan is hij gewoon te warm, d0h 30 minuten rijden is voor een chinees te lang tenzij hij liquid cooled is.
30 min rijden mag je van een beetje minibike wel verwachten vind ik.

Probeer eens iets met je gasnaald, aangezien hij onder in de toeren uitvalt
Gast

Bericht door Gast »

d8 ik ook....met die chinees van mijn plank ik hele avonden kris kras door houten heen houd ie best vol
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

het lag waarschijnlijk aan de inhoud van de tank omdat het kraantje links zit en hij voornamelijk in rechter bochten uitvalt , nu heb ik ook vloeibare pakking ertussen gesmeerd.
Xigh

Bericht door Xigh »

Twisted schreef:d8 ik ook....met die chinees van mijn plank ik hele avonden kris kras door houten heen houd ie best vol
Dat mag niet he :roll: Maar ik vind inderdaad best meevallen met die chinezen, er zijn zoveel problemen mee, maar dat ie na een half uur ermee ophoud vind ik wel meevallen.
Gast

Bericht door Gast »

Xigh schreef:
Twisted schreef:d8 ik ook....met die chinees van mijn plank ik hele avonden kris kras door houten heen houd ie best vol
Dat mag niet he :roll: Maar ik vind inderdaad best meevallen met die chinezen, er zijn zoveel problemen mee, maar dat ie na een half uur ermee ophoud vind ik wel meevallen.
Tis z'n eigen keuze waar hij rijd, dat het niet mag word nu wel vaak genoeg gezegt(dit is niet alleen tegen jou bedoeld), maar je krijgt het toch nooit voor elkaar dat iedereen netjes op kartbanen gaat rijden.
M'n minibike valt niet uit na een half uur rijden(en dan rijd ik haast constant op top). Ik heb ook een gewoon chineesje(lucky 7)
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

ik rijd met men chineesje minimum 45 minuten :s is dat dan zo erg en toch een goeie snelheid die ik altijd rijd :s
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

inderdaad, dat bedoel ik ik reed mijn mijn oude chinees ook veel langer :x
Gast

Bericht door Gast »

Gasnaald al gechekt?
Gast

Bericht door Gast »

jaja mense niet op de openbare weg....ik weet het..maar hier in houten (zuid) hebben we stukken ongebruikt asfalt in de buurt van de wijken die in aanbouw zijn ....en anders nog het parkeerterein van de appie of de verlaten fietspaden geloof me het is eg dood hier savonds
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ja kap nu maar over dat openbare weg gedoe , bespreek dat maar ergens anders....

mja kan trouwens niks vinden die gasnaald is in orde :shock:
Gesloten