weinig vermogen onderin.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

alexie

weinig vermogen onderin.

Bericht door alexie »

hallo. ik heb een tay shi met het volgende probleem.
als hij warm word heb ik erg weinig vermogen onderin.
zelf op het standaardje merk ik dat , dus koppeling is het niet.
het is net of hij even twijfelt en dan ineens als een raket er vandoor.
heel erg lastig in bochten.
bougie is mooi bruin.
"spelen" met de luchtschroef helpt niet en verwisselen van sproeiertjes al evenmin.
iemand een idee?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Hoe lang rij je voor dat je merkt dat hij power verliest.Dat kan ook een rol spelen dat je te lang rijd!
alexie

Bericht door alexie »

ongeveer 2 rondjes op de kartbaan.
echt heet is hij dan nog niet eens.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

hmm.. :roll:

Moeilijk om nu al te oordelen.
Zou je iets meer info kunnen geven over wat je dan precies voelt gebeuren met de bike
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

Nicolaas-racing schreef:hmm.. :roll:

Moeilijk om nu al te oordelen.
Zou je iets meer info kunnen geven over wat je dan precies voelt gebeuren met de bike
ik geloof dat ik het wat versta ...
is het zo een raar geluidje dat hij geeft als je dan plots teveel gas geeft dat hij zou uitvallen en dan als je wat lichtjes gas geeft dat hij wel eens zou versnellen??
alexie

Bericht door alexie »

tja ,het is net of hij verzuipt en dan ineens alles doorslikt en dan gilt hij het uit.
hij doet dit alleen als ik het motortje tot ongeveer stationeer terug laat komen.
als ik gas geef halverwege toerenbereik pakt hij wel gewoon. :?:
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

heb ik ook gehad met mijn pocketje :?
alexie

Bericht door alexie »

wilt u misschien delen wat de oplossing was/is??
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

dat wil ik gerust maar je zal mij zot verklaren dit hebben ze al eerder gedaan met mijn oplossing hier op het forum dus wil je ze nog altijd horen??
alexie

Bericht door alexie »

ja natuurlijk!!
baat het niet, schaad het niet.
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

wel kijk ik kom dus van belgië en weet niet precies hoe ik die woordjes moet uitleggen maar ik zal dus mijn best doen.

dus hij verzuipte eigenlijk niet zijden ze me maar hij kreeg te weinig benzine daarom dat die zo raar deed.
wat ik deed is het volgende dus :
aan jou carbu aan de kant van de ketting zal je normaal een gouden schroefje zien daar moet je aan draaien naar rechts normaal dit dient om meer benzine te geven

ik weet het hij zal rapper draaien maar dit komt dan later btr en btr je moet gewoon als je eens gaat rijden een schroevendraaier meedoen en iedere keer een kwart draaitje naar rechts geloof ik om meer benzine te geven en als je nog steeds dat probleem krijgt nog meer draaien .
dit heb ik gedaan en nu draaid die gewoon mooi je hoort als ik stil draai dat hij wel wat rap draaid maar dit komt achter een klein tijdje wel beter ( vind ik )
ik hoop dat het jou zal helpen en dat je me niet zot verklaart :P
alexie

Bericht door alexie »

deze oplossing heb ik inderdaad vaker gelezen maar hier zit een dellorto 17,5 mm op en volgens mij regeld deze wel alleen de hoogte van de gasschuif en daarmee dus het statineer toerental.
dit werkte wel op mijn aikido dus zot is het zeker niet maar deze heeft geen dellorto.
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

hmmz en als je nu eens jou carbu uikuist en kijk eens of er veel olie in plakt of niet want ik heb juist gepost van die olie en door dat kan het ook zijn dat jou carbu vol plakt me olie en dat die daarom geen genoeg benzine kan slikken het is maar een ideetje hé .
anders kan ik je niet helpen het spijt me
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Het kan ook dat het zo hoort.want hij hoort veel toeren te maken!
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

Nicolaas-racing schreef:Het kan ook dat het zo hoort.want hij hoort veel toeren te maken!
ja maar dat hij zo verzuipt is wel niet echt gezond ( nie goed )
Gesloten