Wat vinden de heren hiervan?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Wat vinden de heren hiervan?

Bericht door Gast »

Ik kwam deze tegen op marktplaats.nl
ik heb even gemaild en hij is 395 euro. Ik vond hem verdacht veel op een V-racer nitro sport lijken....

Ow, en natuurlijk gaat dit ding niet 110! we moeten reeel blijven,
die 11,5pk vind ik ook wel discutabel overigens.
Ik zoek nog een leuke (snelle) bike.
En vond dit misschien wel een leuke bike, de prijs is een stuk onder de 600 die v-racer ervoor vraagt.

Beschrijving

nieuwe pocketbikes

Model 2005
met schijfrem voor en achter
39 cc rijdt 110Km/h
11,5 pk watergekoeld .
zithoogte ca.48/56 cm
nieuw in doos met standaard, maatbeker
gereedschapset, inst.boekje etc.
als je bestellen wilt kun je mailen:bestelling@multistore-24.com
vaste prijs(niet bieden)
verzendkosten 24,95€ TPG Post/Rembours

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

als hij echt 110 had gereden standaard zoals ze hem nu verkopen moet er toch wel dubbele schijfrem opzitten?

ziet er wel leuke bike uit :p
Gast

Bericht door Gast »

Dat heeft hij toch ;) en lijkt idd veel op een V racer voor de rest wel een mooie fiets!
Gast

Bericht door Gast »

Ik zat ook al te kijken naar die schijfremmen,
beetje rare vorm inderdaad,
voor de rest lijkt het mij een leuke fiets voor de prijs toch? stuk goedkoper dan een v-racer...
Gast

Bericht door Gast »

de rem: wave schijfrem

zie je wel vaker @ minibik's, zit namelijk ook op de 'echte' v-racer.

maar lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat dat ding 110 gaat lopen...de 'echte' v-racer loopt maar tot de 100 dus lijkt me vrij sterk.

maar verder wel mooie bike en voor die prijs is het nog een keer te doen. Hopelijk krijg je dan niet een opgefokt chineesje dat je na een keer starten uit elkaar rammelt :P
Gast

Bericht door Gast »

ze hebben nog meer van dat soort fietsjes Check here
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

die mini bike loopt zeker geen 110..dat weet iederee..100 is ook overdreven..ik denk dat ze hooguit 75/80 lopen..
en volgens mij is dit zo'n "torpedo bike" ..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Zijn er eigelijk ook goede chineesjes voor allround gebruik zoals af en toe een kartbaan opzoeken en een beetje voor de fun? bv die V racer of toch z'n tai chi welke kan je beter nemen? als je tot €600,- wil uitgeven
Gast

Bericht door Gast »

doede46 schreef:volgens mij is dit zo'n "torpedo bike" ..

MvG DoeDe
Torpedo bike? :?

Ik kan deze bike hier redelijk vlakbij bezichtigen in Oldenzaal
(wel op afspraak dan) ik denk dat ik dat maar eens ga doen.

maar voor de fun lijkt mij dit een prima koop, watergekoeld voor 400 euries...
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Afbeelding
Hij lijkt er inderdaad wel veel op, maar de torpedobike (hierboven) heeft bijvoorbeeld andere remschijven en ook wel een ander model. Ik denk dat het een ripoff van de Nitro sport is:
Afbeelding Veel dingen kloppen, zoals het frame, de kappen de plaatsing van de radiateur etc. Alleen de remschijven zijn anders en waarschijnlijk nog wel wat kleine dingen.

Ik denk dat dit dus een wat goedkopere uitvoering is van de Nitro Sport. Je bent waarschijnlijk de eerste op het forum als je er een hebt. Dus mocht je hem kopen wil je dan misschien een minireview schrijven, dan weten andere mensen ook wat het is enzo :) Lijkt me een leuke bike opzich, maar ik zou hem even gaan bekijken en kijken of je een stukje mag rijden. Gewoon ff op paar dingen letten als je daar bent en dan weet je voor je gevoel wel of je hem kan kopen of niet.
Gast

Bericht door Gast »

miss is deze bike door bepaalde mensen onder hande genomen bijf andere schijfremmen snellere onderdelen ofzo :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Ik zal wel eens gaan kijken. Op het frame staat Kahay, en als je dan op internet zoekt kom je uit bij kahay-motors en op die site staat hij ook.

http://www.kahay-motor.com/products.asp ... ne&pid=398

Als je hier kijkt (de fabrikant volgens mij) komen ze ook uit op 75 km/pu lijkt me al een stuk realistischer dan de zwaar overdreven 110....
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Mooie bike, hoe zit het met garanties op die dingen? Ik denk zoizo dat ie beter is dan een standaard chinees, want er is een officiele site enzo.
Gesloten