ongezond?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ik heb de mijne ook even in de huiskamer gehad maar wat stinken die dingen zeg...Als je er eenmaal inzit merk je het niet meer maar als je weer thuiskomt dan stinkt het behoorlijk. Ik had hem gewoon lekker in de schuur gezet...
edgo

Re: ...

Bericht door edgo »

Xigh schreef::? Ik heb het ding in m'n garage staan en ik ben blij dat ie daar staat want je ruikt hem. Ik heb nu drie weken er niet op gereden en je ruikt het. Ik zou hem never nooit niet op m'n kamer willen.
Helemaal mee eens, zo erg houd in nu ook weer niet van de bike. In de schuur staat hij goed. Ik "weet" wel wat ik liever naast me heb :!: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Drink die benzine maar gewoon op dan weet je ook of het schadelijk is of niet.

(Tip: Het proeft niet als bier en er zit een nasmaak aan :roll: )
blanco220

Bericht door blanco220 »

is deze uitspraak overtuigend genoeg om de bike uit de kamer te verwijderen

Pas op met Benzeen!
Benzine bevat een kleine hoeveelheid benzeen, afhankelijk van het merk ongeveer 3 tot 5%. Benzeen is een vluchtige stof die schadelijk is voor de gezondheid van mens en dier. Bij mensen die veel met benzeen werken is een verhoogde kans op leukemie aangetroffen. De stof komt vooral vrij bij het tanken en bij het uitvoeren van bepaalde reparaties aan de auto. Hoewel de risico's klein zijn, is het beter inademing van benzinedampen te vermijden door niet te dicht op de tank te staan tijdens het tanken.
zie
http://www.hollandsemarkten.nl/markten/ ... .3&pid=107

groeten
blanco220

Bericht door blanco220 »

blanco220 schreef:is deze uitspraak overtuigend genoeg om de bike uit de kamer te verwijderen

Pas op met Benzeen!
Benzine bevat een kleine hoeveelheid benzeen, afhankelijk van het merk ongeveer 3 tot 5%. Benzeen is een vluchtige stof die schadelijk is voor de gezondheid van mens en dier. Bij mensen die veel met benzeen werken is een verhoogde kans op leukemie aangetroffen. De stof komt vooral vrij bij het tanken en bij het uitvoeren van bepaalde reparaties aan de auto. Hoewel de risico's klein zijn, is het beter inademing van benzinedampen te vermijden door niet te dicht op de tank te staan tijdens het tanken.
zie
http://www.hollandsemarkten.nl/markten/ ... .3&pid=107

groeten
En aub niet zo van die idiote opmerkingen van als ik de benzine niet riek dan is er geen probleem.Mini in de kamer 100 % benzine gas in de lucht.
Gast

Bericht door Gast »

er zit idd gas in de lucht als je stoffen op je kamer hebt, als benzine, maar dat percentage is zo laag...

maar oke ik sluit me erbij aan jij wint: het is niet goed voor je :roll:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Een kamer is een relatief slecht geventileerde ruimte. Als daar benzine dampen zijn dan blijft dat daar hangen. Dan is het percentage ongezonde stoffen toch een behoorlijk stuk hoger dan wanneer je in een briesje je auto voltankt.
Gast

Bericht door Gast »

da's waar..met tanken is het toch minder snel schadelijk...tenzij je het natuurlijk zit op te snuifen :P
Gesloten