minibike zachter laten lopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibike zachter laten lopen

Bericht door Gast »

Hallo schuurneuzen

ik heb een minibike gekocht voor mijn zoontje maar het ding loopt 50 km. kan ik hem ongeveer 15 laten lopen. alle ideeen zijn welcom.

groetjes stefan
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Zelf uit pakking papier een uitlaat pakking knippen met een kleine doorvoer.
Of van www.begrenzer.nl een eurobegrenzer kopen. IK weet alleen niet zo of die zou passen..
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Marvin15 schreef:Zelf uit pakking papier een uitlaat pakking knippen met een kleine doorvoer.
Of van www.begrenzer.nl een eurobegrenzer kopen. IK weet alleen niet zo of die zou passen..
moet je wel hittebestandige pakkingpapier hebben en weet niet eens of het er is...
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Misschien dat je de gashendel op halfgas kunt zetten door er een schroef of iets dergelijks in te maken zodat die het uiteinde tegenhoud.
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Of gewoon de spanners van je gaskabel dichdraaien. Dan grijpt het gas pas aan op het einde. Das ook de makkelijkste manier om het rustig aan op te bouwen.
edgo

Re: minibike zachter laten lopen

Bericht door edgo »

stefanH schreef:Hallo schuurneuzen

ik heb een minibike gekocht voor mijn zoontje maar het ding loopt 50 km. kan ik hem ongeveer 15 laten lopen. alle ideeen zijn welcom.

groetjes stefan
Hoi Stefan ook ik heb een bike gekocht voor mijn zoontje 9jr, mijn ervaring is dat je kind dit wel weet te doseren, mijn zoontje reed in het begin ook rustiger dan nu, maar ook nu trekt hij het gas er nog niet vol op. Wel heeft hij bij mij op de motor voorop volop kunnen oefenen met de coordinatie gasgeven gasminderen en afremmen, en als dit goed gaat heb je het moeilijkste gehad, dan is het voordat hij gaat rijden er inpompen dat hij wel even zijn voeten aan de grond zet als hij stopt, dit lijkt vanzelfsprekend, maar zo'n kereltje moet veel dingen in één keer uitvoeren. En wel de nodige protectie natuurlijk :!: En begrenzen gewoon de gaskabel zo los mogelijk stellen.
Veel plezier allebij :!:
Gesloten