aspen brandstof

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

aspen brandstof

Bericht door Gast »

hey,

ik sinds kort op aspen. Het is een brandstof voor kettingzaag motoren. Nu loopt en trekt mijn bike vele malen beter. En start ook makkelijker. Ik haal het bij een zaak bij ons in de straat. Het kost wel wat meer namelijk 14.60€ per 5 liter.


http://www.pasmans.com/brandstoffen.html

Hier kun je nog een keer alles goed nalezen over dit product.

http://www.aspen-benelux.nl/showpage.asp?pag_id=509

gr. jordy
ganta

Bericht door ganta »

shit!! dat is echt duur man.
ik begrijp niet waarom je dat zou kopen.. 2 keer zo duur als normaal benzine!

maarja.. als jij zegt dat het echt veel beter is dan moet je het blijfen kopen ;)
edgo

Bericht door edgo »

Hey Jordy ik ben wel nieuwschierig geworden scheelt het nu echt of is het misschien meer je gedachte :?: Want anders wil ik het ook wel eens proberen, Middelbeers is ook vlakbij voor me, maar meng je zelf ook nog olie bij of laat je het zo bij 2% :?:
Gast

aspen benzine

Bericht door Gast »

wooow !CENCUUR! :shock: nie normaal :o :shock: ik heb het geprobeerd nou t is super spul mijn minibike is niet meer te houden ik reed er op mijn 8ter wiel op weg en hij trok hem helemaal door in 1 x zonder te haperen 1 x trekken helemaal koud choke er helemaal af en blazen maar!!!! op mijn akidotje egt ziek die shit.
beter man!!!
Gast

Bericht door Gast »

klinkt verleidelijk, maar toch maar eerst normaal inrijden :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Lijkt idd wel erg mooi!
maar is het wel zo goed voor alle orginele onderdelen, lagers e.d... :roll:

en van gewone bezine kun je dan beter v-power of 98 gebruiken of gewoon 95? :D
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

ik ben bang dat dit niet echt bevordelijk voor je blok is, maarja jullie
moeten het zelf maar weten.
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
edgo

Bericht door edgo »

ganta schreef:shit!! dat is echt duur man.
ik begrijp niet waarom je dat zou kopen.. 2 keer zo duur als normaal benzine!

maarja.. als jij zegt dat het echt veel beter is dan moet je het blijfen kopen ;)
Inderdaad best wel duur, maar met vijf liter kan ik vrij lang doen :?:
Gast

verdere informatie

Bericht door Gast »

aspen is de 1e naam van het product de 2e naam is clean life het komt uit de zelfde fabriek is goedkoper maar is ook net ietsje beter voor je blok en geeft helemaal GEEN aanslag op je zuiger-bougie-uitlaat. de bransdtof is niet anders als gewone benzine en is dus ook niet slechter voor je blok als gewone benzine. het geeft ook niet meer aantasting aan je lagers het is zelfs iets beter omdat de verbranding veel regelmatiger dus beter is.
RunnerX

Bericht door RunnerX »

enig idee waar je dat spul in belgië kan verkrijgen?
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk op de kempische steenweg daar bij de sezoenswinkel (speelgoedwinkel) daar langs is ergens een winkel met van die machines
blanco220

Bericht door blanco220 »

RunnerX schreef:enig idee waar je dat spul in belgië kan verkrijgen?
zonhoverweg in genk bij Bulen zaak van kettingzagen en bosmaaiers enz...
ik ga deze product zeker kopen alleen spijtig dat het voorgemengd is en dat de
race producten per 25 l zijn ,zal wel heel duur zijn
groeten
Gast

te koop clean life voor je minibike 1-25

Bericht door Gast »

ik heb hier clean life (hetzelfde als aspen komt uit dezelfde fabriek maar net ietsje betere verbranding) voor wie wil deze brandstof te koop. het is €16,50.- voor 5 liter. er zit dan 2% extra olie bij dat de smering 1 op 25 is = 4% olie. mischien aantrekkelijk al woon je vlak bij middelbeers-oirschot. denk er wel aan als je met deze brandstof begint te rijden moet je dat ook volhouden je blok wordt er als het ware verslaafd aan, het is een duur grapje maar je zult het zeker merken en je blok gaat vele malen langer mee omdat er een veel betere verbranding is. als je dit in je bike doen eerst even je andere benzine uit de tank halen en dan deze benzine er in doen. voor verder info bel:0655947387
groeten rens
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Als dit populair spul is, kunnen we dan niet een soort inkoop actie houden. Ik hoef het niet, maar veel mensen vinden het schijnbaar een interesant spulletje.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Je kan beter v-power tanken. Is goedkoper en het reinigt je motor! En het verbrand ook beter!
Gesloten