carb

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

carb

Bericht door Gast »

hallo ik heb laats een mini gekocht maar nu zit er standart aleen powerfilter op en een carb die me niet bekend voor komt er zit geen vlotterbakje op en er zit een retour slang op naar de tank en een klein pomje onderaan waar ik een paar x op moet drukken of hem de eerste x te starten een soort van opvoerpompje onder de carb net als een diesel
en het lijkt mij niet dat er een sproeier in zit want er gaat geen gaskabel in de carb die ligt er horizontaal boven en die trekt daar wat aan zodat er een klepje los gaat binnen in dus er gaat geen kabel in de carb en het is geen butterfly want zo ziet hij er niet uit en ik heb al gezocht op het forum maar kon niks vinden dus kan iemand mij zeggen wat voor carb dit is en hoe ik hem moet afstellen ik denk dat ik zo wel genoeg aanwijzingen heb gegeven groeten

tinus tussengas
Gast

Bericht door Gast »

Jou omschrijving doet mij toch echt wel aan een butterfly carburateur denken. Er zitten een aantal stelschroeven op waarmee je de carburateur kan aftstellen. Zal even een plaatje voor je opzoeken.
Laatst gewijzigd door Gast op zo 13 nov 2005, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Deze bedoel ik

Afbeelding
Gast

carb

Bericht door Gast »

ja ik had al gezocht maar ik kwam ook op een butterfly uit
maar ik heb hem gekocht uit de doos voor 155 euro en het is 100% geen butterflij want hij lijkt er niet eens op en die stel schroefen heb ik niet en ik heb er 1 gouden stelschroef eraan zitten maar daar kan ik weinig mee stellen zou best kunnen dat ik er nog een stelschroef aan heb zitten maar dan kan ik heb niet vinden en het lijkt me sterk dat ze voor 155 euro een minibike maken met zoon dure carb lijkt me sterk maar meschien is het wel een soort van 2de versie weet ik veel het pompje waar ik op moet drukken is trouwens doorzichtig ik kan geen foto maken want ik weet niet hoe dat moet we hebben wel zoon camera waar dat mee kan maar ik ben niet zo handig in die dingen dus das wel jammer maar alvast bedankt groetje tinus
Gesloten