Nieuw technisch regelement Senioren A & B 2006 ??

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Roy

Nieuw technisch regelement Senioren A & B 2006 ??

Bericht door Roy »

Hallo,

Weet iemand of er al definitief iets bekend is over het nieuwe (technisch) regelement m.b.t. de senioren klasse voor het jaar 2006.

Wat mag wel en wat niet ??

Is er ook al een lijst van !CENCUUR! stukken bekend ?
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Nog niet bekend..

Deze lijsten komen binnenkort..en zullen op
www.pocketbikes.nl staan
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik heb twee weken terug vernomen dat de 5 poorts cilinder is vrijgeven voor de senioren. Andere veranderingen mbt deze klasse ken ik niet..
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hoi allemaal

ik rij er al mee met die 5 poorter maar vind er toch echt geen merkbaar verschil in zitten zonder een 5 poorter krukas wat dus weer niet mag dus ja veel zin heeft het niet :(


groetjes
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

hallo mensen

het regelement komt als het goed is volgende week

groeten luuk
www.racingteamoostnederland.tk
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Hallo remmie_22

Ik weet niet wat je bedoelt met een 5 poorter krukas want die bestaat niet eens, of je hebt keuze tussen een volle krukas en een std krukas maar in de senior B mag je alleen std krukas. En een 5poorts cylinder heeft meer koppel dan een 3poorts cylinder.

groetjes Danny#1 Modified
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Welkom op het forum Danny..
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hoi danny

ja ik bedoel daarmee ook een volle krukas beschreef hem alleen anders :lol:
en dat koppel is dan wel zo minimaal dat je er niks van merkt,en hij heeft als nadeel dat als je indoor traint je veel sneller kans heb op warmlopers!

groetjes
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Ja thnx koen.

remmie, zet je motor maar eens met een 5 poorts en een 3poorts op de testbank als je ze beide goed afsteld zul je verstel staan wat voor verschil er toch nog inzit. Probeer anders maar eens met een 3 poorts te rijden met jou motor, omdat je nu met een 5poorts rijd.


groeten Danny
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

ik heb juist altijd met een 3 poorter gereden,op de test bank zul je misschien een beetje verschil zien maar zo rijdend is er bijna niets van te merken.

groetjes
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

Hej,

Danny heeft idd gelijk, als je een 5 poorts goed afsteld merk je cker veel verschil

groetjes jesse
schroefje

Bericht door schroefje »

jesse-13 schreef:Hej,

Danny heeft idd gelijk, als je een 5 poorts goed afsteld merk je cker veel verschil

groetjes jesse

Idd merk je dit verschil heel erg,Ik zal een een dynosheet opsnorren van een 3 en een 5 poorts dan zie je echt wel dat dat niet een klein beetje uitmaakt
Plaats reactie