Hoe haal ik de voorkuip van mijn minibike eraf?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Hoe haal ik de voorkuip van mijn minibike eraf?

Bericht door Gast »

Hoe haal ik de voorkuip van mijn minibike eraf?
2ehands gekocht en heb geen idee hoe, kan iemand mij er iets over vertellen. Dan is het mischien iets makkelijekr om het te doen dan het zelf uit te vinden met me pa :roll:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

als je dat niet eens zelf kan bedenken? sorry hoor :oops:
je kijkt waar de bevestigingen zitten. en maakt ze op die punten los,nou klaar is kees.. :roll:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

laat maar

Bericht door Gast »

Ok laatmaar het is zelf al de eerste keer gelukt, ja jullie denk vast allemaal och wat een sukkel dat hij dat niet kan. Najah het leek me gewoon nogal ingewikkeld op het eerste gezicht :D
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

nee, dat denken we helemaal niet,tenminste ik niet :wink:
gewoon eerst altijd kijken of je het zelf kan oplossen,leer je ook het meeste van.
ikzelf probeer ook eerst altijd zelf, en als het echt niet lukt, pas dan vraag ik op het forum.
8) :wink:
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
ganta

Bericht door ganta »

doede46 schreef:nee, dat denken we helemaal niet,tenminste ik niet :wink:
gewoon eerst altijd kijken of je het zelf kan oplossen,leer je ook het meeste van.
ikzelf probeer ook eerst altijd zelf, en als het echt niet lukt, pas dan vraag ik op het forum.
8) :wink:
MvG DoeDe
klopt hier heb ik ook ervaring mee.. bijvoorbeeld toen mijn gaskabel was geknapt. gewoon open gehaald en je weet gelijk hoe het werkt ;)
goede tip voor de volgende keer :)
Gast

thx

Bericht door Gast »

Okay, bedankt :D
Gast

Bericht door Gast »

lol, ik had ook zoiets toen ik voor het eerst een remklauw loshaalde. Het ding viel uit elkaar en ik had geen idee hoe ik die remblokjes weer terug moest stoppen, er zat ook nog een klemmetje in, dus ik snapte er niks van. Maar ja, na een beetje proberen toch weer in elkaar gekregen. Zo leer je dus steeds wat nieuws :)
Gesloten