Interessante aanbieding LC minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Interessante aanbieding LC minibike

Bericht door Gast »

Hi,

Op inkoopacties.net is nu een actie gaande betreft verschillende soorten minibikes. Aangezien ik geen enkel verstand van de verschillende types heb wil ik graag jullie hulp in roepen. Het gaat om de volgende bike:

Afbeelding

Afbeelding
http://www.inkoopacties.net/ia/pz172fkf/1/js86fdml

Naar mijn weten lijkt deze bike wel erg veel op een V-racer/TajChi of zit ik er naast? Heeft iemand ervaring met deze bike? Voor 325e lijkt mij dit namelijk een ERG interessant aanbod! Alvast bedankt!
Gast

Bericht door Gast »

Het is een v-racer nitro sport voor dat GELD zou ik het ZEKER doen!
Gast

Bericht door Gast »

Die repsol is geen v-racer nitro sport, er zit namelijk geen kvsreservoir onder het voor glaasjes. Maar elke NIEUWE WATERGEKOELDE mini is wel 425 euro waard dus ik zou het wel doen.
schroefje

Bericht door schroefje »

Ypuh schreef:Die repsol is geen v-racer nitro sport, er zit namelijk geen kvsreservoir onder het voor glaasjes. Maar elke NIEUWE WATERGEKOELDE mini is wel 425 euro waard dus ik zou het wel doen.
Nou ik zie hem toch echt zitten!!!

8)
ganta

Bericht door ganta »

schroefje schreef:
Ypuh schreef:Die repsol is geen v-racer nitro sport, er zit namelijk geen kvsreservoir onder het voor glaasjes. Maar elke NIEUWE WATERGEKOELDE mini is wel 425 euro waard dus ik zou het wel doen.
Nou ik zie hem toch echt zitten!!!

8)
ik ook :P
hier
Afbeelding
en hier
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Het gaat idd gewoon om de LC versie. :)
Gast

Bericht door Gast »

wat is een lc?
Gast

Bericht door Gast »

frankynr1 schreef:wat is een lc?
Liquid Cooled=vloeistofgekoeld

En AC is Air Cooled=luchtgekoeld
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

lc staat voor LIQUID COOLED. watergekoeld dus

hopelijk heb ik het goed geschreven anders krijg ik icecubes op mn dak :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Richard D op do 17 nov 2005, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

ha ha je bent me net te vlug af "ice"
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gast

Bericht door Gast »

Dat gaat zeker niet via rembours? Anders had ik meteen besteld!
Gast

Bericht door Gast »

Richard D schreef:ha ha je bent me net te vlug af "ice"
Ik hoop dat je minibike sneller is.... :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Saiko schreef:Dat gaat zeker niet via rembours? Anders had ik meteen besteld!
Het is een inkoopaktie. Dus voor de tijd betalen. Dan worden ze besteld. Als ze binnen zijn dan kun je ze ophalen. Eventueel kunnen ze ook verzonden worden d8 ik.
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:
Saiko schreef:Dat gaat zeker niet via rembours? Anders had ik meteen besteld!
Het is een inkoopaktie. Dus voor de tijd betalen. Dan worden ze besteld. Als ze binnen zijn dan kun je ze ophalen. Eventueel kunnen ze ook verzonden worden d8 ik.
Heb je hier ervaring mee? Ik zelf zou namelijk niet zo'n bedrag storten voor ik het product daadwerkelijk heb ontvangen. Misschien wordt die container wel in beslag genomen door de doune en dan kan ik fluiten naar me geld, of heb ik het verkeerd?
Gast

Bericht door Gast »

Zijn er mensen van dit Forum die hier al aan meedoen eigenlijk???? Het lijkt mij een leuke prijs voor zo'n bike... maar ik kan nergens vinden, hoeveel bestellingen ze willen binnehalen voordat de bikes daadwerkelijk geleverd worden :? Ik heb nooit zo'n lekker gevoel als ik mn geld (en het is toch best een hoop geld vind ik :!: ) zomaar aan iemand geef, en dan maar moet afwachten tot ze mij ooit een keer mailen of bellen dat ze mijn bike hebben (dit jaar, volgend jaar of een keer in 2007, of misschien wel nooit :roll: )

Misschien is het wel iemand van dit Forum die deze inkoopactie doet?? Of kent iemand hem, zodat het vertrouwen in deze actie misschien iets groter kan worden. Ik zit er ook over te denken namelijk, maar heb al veel verhalen en ervaringen gehoord van mensen die gefraudeerd zijn zeg maar, en heb niet echt trek om naar 300+ euro te gaan fluiten..... want het vervelende van geld overmaken naar iemands rekening is dat je het geld NOOIT meer terug krijgt zonder medewerking van de eigenaar van de rekening. Zowel Politie als de Bank werkt niet mee om je geld terug te halen, dit mogen ze geeneens volgens de wet. Als jij geld overmaakt uit jezelf dan had je eerst maar na moeten denken naar wie je het geld overmaakt. Ow...aangifte van fraude kan dan wel.... maar om de fraudeur aan te pakken zijn minimaal 30 meldingen :!: van fraude betreffende dezelfde persoon nodig. :(

Kortom, lijkt mij erg leuk, maar wil toch wel weten waar mijn geld heen gaat, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek :)
Gesloten