Loopt leeg???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Loopt leeg???

Bericht door Gast »

Hey,

'k heb een probleempje, als ik m'n mini heb laten lopen, loopt ie soms helemaal leeg (tankje), en soms niet. Hoe kan dit??? Weet niet precies waar 't leegloop, maar lijkt of het de overloop is... :S

Doe ie ook als de benzinekraan dichtstaat etc.

Gr.

Xplodr
Gast

Bericht door Gast »

haal n keer je vlotterbakje er af en doe het pinnetje van de vlotter goed moet helpen. :P
Gast

Bericht door Gast »

rensottertje schreef:haal n keer je vlotterbakje er af en doe het pinnetje van de vlotter goed moet helpen. :P
Heb ik al gedaan, nix mee aan de hand. Zal waarschijnlijk wel blijven hangen dan af en toe...

Dank je...
edgo

Bericht door edgo »

Het is natuurlijk wel raar dat je benzine blijft doorlopen als het kraantje dicht staat, dat begrijp ik niet :?: :?
Gast

Bericht door Gast »

edgo schreef:Het is natuurlijk wel raar dat je benzine blijft doorlopen als het kraantje dicht staat, dat begrijp ik niet :?: :?
Nope... me neither... :?
Gast

Bericht door Gast »

xplodr schreef:
edgo schreef:Het is natuurlijk wel raar dat je benzine blijft doorlopen als het kraantje dicht staat, dat begrijp ik niet :?: :?
Nope... me neither... :?
Lekt het dan niet bij de aansluiting op de carburateur of bij je benzine filtertje? Aangezien je het benzinekraantje dicht hebt zitten.
Gast

Bericht door Gast »

Zitten de pakkingen in de carbu wel goed?

Ik denk dat het vlottertje gewoon blijft hangen.
Gast

Bericht door Gast »

Ypuh schreef:Zitten de pakkingen in de carbu wel goed?

Ik denk dat het vlottertje gewoon blijft hangen.
Als vlottertje blijft haken stroomt je carb idd over. Alleen als de benzinekraan dicht zit dan zou het een keer moeten ophouden dus. Dus of je benzinekraantje werk niet goed icm een probleem in je carb(vlotter,pakking) of je moet het hogerop zoeken als je benzinekraantje dus wel juist werkt
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt voor de tips... zal eens kijken waar t exact weg komt... vind t ook zo vreemd dat het maar af en toe is. Maar puzzel wel even.
Gast

Bericht door Gast »

Bij mij kwam het benzine net bij de overgang van de tank naar het benzineslangetje..... klemmetje strakker gezet met een extra tirerip (trekbandje) erom en nu weer goed.....
Gesloten