Uitlaat Chinese Minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Uitlaat Chinese Minibike

Bericht door Gast »

Hej, had effies een vraag...... in de uitlaat van mijn bike... zit een soort van silencer.... deze kan ik uit de uitlaat demonteren. Nu is mijn vraag, gaat hij hierdoor alleen maar meer herrie maken?? Of merk je misschien in koppel of snelheid nog iets???

foto:

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

met alleen je demper er afhalen merk je nixs van deze type uitlaat demp haast niet dus kwa geluid zal het niet veel uit maken en aan het vermogen merk je nixs...

gr stefan
Gast

Bericht door Gast »

topspeedbikes schreef:met alleen je demper er afhalen merk je nixs van deze type uitlaat demp haast niet dus kwa geluid zal het niet veel uit maken en aan het vermogen merk je nixs...

gr stefan
2x fout lieverd...

Je krijgt ongeveer 33% meer herrie en je voelt dat hij iets minder tegendruk geeft dus sneller op zn toeren komt.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Je merkt er helemaal nix van Ypuh.Ik heb dat ook gehad,alleen maar meer herrie en het gaat nergens over
edgo

Bericht door edgo »

Ypuh schreef:
topspeedbikes schreef:met alleen je demper er afhalen merk je nixs van deze type uitlaat demp haast niet dus kwa geluid zal het niet veel uit maken en aan het vermogen merk je nixs...

gr stefan
2x fout lieverd...

Je krijgt ongeveer 33% meer herrie en je voelt dat hij iets minder tegendruk geeft dus sneller op zn toeren komt.
Ik heb ook zo'n uitlaat gehad, maakte alleen maar meer herrie :!:
Gast

Bericht door Gast »

Dat idee had ik al :D maar ehm...wat verstaan jullie onder meer herrie??? Dat hij wat meer lawaai maakt, of echt VEEL MEER HERRIE (dat ze hem 4 straten verder horen :P )
edgo

Bericht door edgo »

dmcruley schreef:Dat idee had ik al :D maar ehm...wat verstaan jullie onder meer herrie??? Dat hij wat meer lawaai maakt, of echt VEEL MEER HERRIE (dat ze hem 4 straten verder horen :P )
Ja vier straten lukt wel als je flink gas geeft :wink:
Maar beter niet op straat rijden hé :cry:
Gast

Bericht door Gast »

Op straat rij ik niet... ik rij af en toe op een afgesloten parkeerplaats.....en wil binnekort eens op een RC of kart baan proberen :) enneh.... ik laat die silencer dan lekker zitten.... want meer herrie zonder vermogen opbrengst zit ik nou niet echt op te wachten eigenlijk :?
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

als die heel rustig stationair loopt heb je bijna geen verschil(hadk met me proma cc)
maar als je dan gas geeft is een !CENCUUR! herrie
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

...en de achterkant, zijkant en onderkant komen helemaal onder de
onverbrande olie/benzine te zitten omdat er van die gaatjes rondom je
pijp zitten...
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
Gast

Bericht door Gast »

ik vind de herrie nog best wel mee vallen haal het maar is los en dan zul je zien dat het niet egt een dempende werking heeft....

@ ertoes

als je redelijk goed gemengt hebt, heb je van onverbranden olie/benzine niet zoveel last

gr stefan
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ik vind dat die chinezen zowizo al een +++++ herrie hebben.. :oops: dus zou het zeker zo laten, beter nog stop je wat demper wol er in..of een ander dempertje wil ook nog wel eens helpen :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gesloten