Sinds de Butterfly, slaat af volgas.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Doorn

Sinds de Butterfly, slaat af volgas.

Bericht door Doorn »

Hey mensen, ff een vraagje.

Ik heb zo'n Walbro WT-603 ‘butterfly’ carburateur op mijn pocketbike. Gelijk ff zo'n ADA race membraan erbij gedaan. Maar nu loopt die niet goed. Stationaire wel, start ook snel. Maar volgas valt die stil. Als je het achterwieltje van de grond haalt gaat die wel goed.

Heb van alles met die schroefjes geprobeerd, dus zou ik daar graag ook de standaart instelling nog wel ff weten :oops:

Alvast bedankt :D
Gast

Bericht door Gast »

Standaard instelling is...Beide schroeven helemaal indraaien. Dan de linker schroef 2 slagen open draaien. Rechter schroef 1 1/4 slag open draaien. Vanuit daar verder afstellen.
Doorn

Bericht door Doorn »

Okay bedankt :D Das voor straks

Maar nu nog het volgas verhaal

Ps mooie kar man =D>
Laatst gewijzigd door Doorn op do 17 nov 2005, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Butterfly luisterd ook heel nauw. Niet als een gek aan de sproeiers draaien! Voor 90% staan ze al goed als je hem krijgt, dus veel hoef je er niet aan te veranderen..
Doorn

Bericht door Doorn »

Weet ik, ik had er al vrij veel over gelezen op dit forum.

Ben heeeeeeeel rustig begonnen
Niek

Bericht door Niek »

Je moet denk ik aan de kleinste van de 2 schroeven draaien om hem meer benzine te geven... is gewoon starten draaien testen starten draaien testen enz.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Niek schreef:Je moet denk ik aan de kleinste van de 2 schroeven draaien om hem meer benzine te geven... is gewoon starten draaien testen starten draaien testen enz.
Nee is een laagtoerige en een hoogtoerige schroef/sproeier(kleine schroef is laagtoerig en groote schroef is hoogtoerig).

Heb hem ook maar krijg hem ook echt niet afgestelt, en dan doe ik 1/8 slag en starten--> niets beter en niets slechter doe ik andere kant zelfde verhaal.
Maargoed ga hem nu dan eerst ff naar orgineele instelling brengen en om zo'n alu pawl voor trekstarter, wand trekstarter is wel alu maar pawl is gewoon van plastic dus die is nu gebroken:S
Doorn

Bericht door Doorn »

Het draaien met de schroefjes lost mijn probleem niet op. Heb ook al een andere bougie geprobeerd, maar dat maakt ook niks uit :?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Heb je de carb wel goed gemonteerd? Miss heb je de pakkingen niet goed geplaatst, waardoor de retourleiding ze wrk niet doet!
Doorn

Bericht door Doorn »

Ik ga vanaaf eerst nog ff een andere ontsteking proberen, als dat niet werkt trek ik hem weer uit elkaar. Maar volgens mij zit alles wel aardig op zijn plaats.

Is er een pakking die vaker fout gemonteerd word dan?
Doorn

Bericht door Doorn »

Ik heb hem uit elkaar gehaald, en ik vond bij me racemembraan een scheurtje in dat rubber op dat plaatje waar je hem tegen aan schroefd.

Kan dat het zijn???
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Doorn schreef:Het draaien met de schroefjes lost mijn probleem niet op. Heb ook al een andere bougie geprobeerd, maar dat maakt ook niks uit :?
heb ik dus ook :shock: maargoed kan nu niet rijden :(
Doorn

Bericht door Doorn »

icecubes schreef:Standaard instelling is...Beide schroeven helemaal indraaien. Dan de linker schroef 2 slagen open draaien. Rechter schroef 1 1/4 slag open draaien. Vanuit daar verder afstellen.
2 Slagen is dat 720 graden???
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Doorn schreef:
icecubes schreef:Standaard instelling is...Beide schroeven helemaal indraaien. Dan de linker schroef 2 slagen open draaien. Rechter schroef 1 1/4 slag open draaien. Vanuit daar verder afstellen.
2 Slagen is dat 720 graden???
Als 360X2 gelijk is aan 720 dan is het idd 720 graden :wink:
Doorn

Bericht door Doorn »

2 Slagen is een ruim begrip :D
Gesloten