Inklapbare pedaaltjes????

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Inklapbare pedaaltjes????

Bericht door Gast »

Hej mensen.... ik ben met een eigenaar van een RC baan in regio Utrecht bezig om het circuit ook te openen voor minibikes. Het liefste ziet hij dat de minibikes rijden met inklapbare pedaaltjes, ivm het asfalt mochten er valpartijen plaatsvinden.

Nu is mijn vraag: Zijn er inklapbare pedaaltjes leverbaar voor minibikes?? Ik neem toch aan val wel, als iemand een adres weet of tips heeft ???? Als er echt niets leverbaars is moet ik zelf iets verzinnen door inklapbare pedaaltjes bij de fietsenhandel te halen en deze pas te maken, maar origineel zal toch makkelijker zijn, zeker als er meer mensen mee gaan / doen.
Gast

Liever niet

Bericht door Gast »

:-k Ik zou geen inklapbare steuntjes monteren omdat als ! je valt en het steuntje dan inklapt,je veel meer kapot hebt aan je bikie(kuipje en zo). :evil:
Gast

Bericht door Gast »

ja, je remhendel en handvatten zullen het asfalt schuren etc..... (kan evengoed wel gebeuren hoor )

een rubberen steppie wil je dan toch echt liever hebben hoor, als het om de baan gaat :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Dat snap ik.... maar het moet dus wel, wil ik akkoord krijgen om op de baan te rijden :?
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

De schade aan asfalt door stepjes/stuurhelften zal echt wel meevallen, hoor.

Offtopic:
Kan je niet gewoon zwart typen, dmcruley?
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben ook van mening dat de schade mee zou moeten vallen, maar de eigenaar van de baan heeft dat gewoon liever

offtopic.... de optie om je tekst in een andere kleur te zetten zit er niet voor niets :)
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

is dat die baan bij de autoboulevard(buitenbaan)

Deze is totaal niet geschikt voor minibikes.
veel te kort
en al helemaal als er meerdere bikes rijden.

Het is namelijk de enige rc baan die ik zelf ken vandaar.
heb er ook wel eens met mijn RC auto gereden vandaar

gr,
Gast

Bericht door Gast »

Dat is die baan jah. Maar ik heb contact met de eigenaar, en het lijkt hem ook gewoon leuk om eens te proberen. Het gaat niet om complete evenementen, maar eigenlijk zo nu en dan wat bikes. Puur voor de fun dus. En inderdaad, de baan is niet extreem groot ofzo, maar je kunt er best wat rondjes op maken :D
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

inderdaad als je met een klein groepje bikes gaat rijden kun je je eigen wel vermaken.
maar het is niet ideaal ben ik bang voor.
en dan het verhaal van de inklapbare stepjes zie ik zeker niet zitten
het gebeurd regelmatig als iemand valt dat ze de voet op het stepje houden.
dus kan het stepje zo en zo niet inklappen.

maar goed we zullen wel zien of het wat wordt.

succes ermee.

gr,
ganta

Bericht door ganta »

ff off topic
dmcruley schreef:Ik ben ook van mening dat de schade mee zou moeten vallen, maar de eigenaar van de baan heeft dat gewoon liever

offtopic.... de optie om je tekst in een andere kleur te zetten zit er niet voor niets :)
Daans schreef: Hallo minibike-forum bezoekers,

Om het bezoeken van dit forum leuk te houden zal ik enkele aandachtspunten opsommen waar je rekening moet houden als je dit forum gebruikt.


Houd je taalgebruik netjes




Gebruik eerst de zoekfunctie als je wat wilt weten. Wellicht is er al iemand eerder met deze vraag geweest ...



Bouwtekeningen kun je vinden op de site www.minibike.nl, vraag hier niet naar in dit forum.





Gebruik geen onnodige opmaak/leestekens als dit niet nodig is.
het is onodige opmaak.
straks gaat iedereen dat doen en dan ook nog in verschillende grote enzo..
de regel is er niet voor niets.
Gast

Bericht door Gast »

hmm okeej.... nog een keer offtopic dan :) ik zie niet in waarom het storend is om een donkerblauw lettertype te gebruiken :? lichtblauw, geel, of lichtgroen kan ik mij iets bij voorstellen, maar zie niet waarom dit zou storen. Maargoed, ik zal overgaan weer op zwart
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Ik zelf heb op een brommer een soort kunstof zitten wat als stepje dient, heel handig, en het schuurt af als het in contact met het asfalt komt.

Afbeelding

Niels
nolleke

inklapbare pedaaltjes

Bericht door nolleke »

even over de vraag , of het mogelijk was om inklapbare pedaaltjes te monteren ik heb bij een bromfietszaak een paar stepjes gehaald en deze wat verder naar achtere geplaatst , zodat id mijn benen ook beter kwijt kan.
en het volgende voordeel is als deze de grond raken gaan ze ook om hoog , kun je platter door de bocht , zonder dat het achterwiel van de grond komt
Gast

Re: inklapbare pedaaltjes

Bericht door Gast »

nolleke schreef:even over de vraag , of het mogelijk was om inklapbare pedaaltjes te monteren ik heb bij een bromfietszaak een paar stepjes gehaald en deze wat verder naar achtere geplaatst , zodat id mijn benen ook beter kwijt kan.
en het volgende voordeel is als deze de grond raken gaan ze ook om hoog , kun je platter door de bocht , zonder dat het achterwiel van de grond komt
Kijk . . . . en zoiets zoek ik dus :D
hanske

Bericht door hanske »

die stepjes van nolleku dat zijn stepjes van een walaro
Plaats reactie