Verslag Uden 19-11-05 (met 32 foto's op pagina 1)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Verslag Uden 19-11-05 (met 32 foto's op pagina 1)

Bericht door Twan »

Maar wat een gaaf dagje vandaag.
Nadat ik gisteren mijn afstelling redelijk had (volgende week op de bank :lol: ) ging het niet verkeerd.
Vele nieuwe bikes gezien. Die dus lekker bij de beginners aan het inrijden waren. Maar ja eenmaal gas op die lollie en dan zijn ze toch echt wel snel.
Verder was het mooi om te zien dat onze priscilla nogal flink gas kan geven op een bami bike. Nu eens zien op een kanon. Komt allemaal goed denk ik maar zo.

Ongeveer 55 inschrijvingen vandaag dus weer niet slecht. In het begin erg glad maar daar hebben we bescherming voor. Zeker de mensen met de nieuwe pakken die soms toch echt wat te strak waren. :wink:
Maar de nieuwe wrs 14 van Patrick.............BAh wat mooi zeg en lopen. Niet normaal.
Maar al met al een zeer gave dag. EN............tja de derde ronde is altijd goed. Ofte wel PROOST ging het :lol: :lol:

Zo hieronder de foto's. Met onze dochter als eerste!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op ma 21 nov 2005, 20:12, 3 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Is dat een buitenbaan in Uden dan?

Groeten,

Daniel
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

nee nee een zeer mooie binnen baan Daan. :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Bericht door Talby »

Ja twan het was een gaafe dag!!!!
en ook met de Kids (sidecar)

Priscilla ging als een speer
een dan voor een minibike Girl
dat komt wel goed denk ik
als ze een beetje gaat verzitten komt de knie echt wel aan de grond
want nu gaat ze te plat door de bocht
( voet steun aan de grond)

en trouwens waaren er dik 60 inschrijvingen

de groeten Talby
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

Hey mensen,

het was inderdaad weer super in Uden vandaag, nog bedankt aan alle mensen die me geholpen hebben met mijn koppeling en met adviezen !!

Ik vond die actie van Adje trouwens ook wel tof, die ging op zijn plaat, maar dit keer rolde hij op zijn rug en weer terug , klom op zijn bike en ging verder :)

en als mijn bike zo blijft lopen als vanmiddag, zal ik de volgende keer eens gaan denken om bij de gevorderden mee te doen, en ja , jullie hadden gelijk dat 10.5 pk toch snel genoeg voor me is :roll:

en Twan, we wachten rustig af voor de foto's , zal wel ff duren om die dikke kop van mij te kunnen uploaden ;) (als ik al blijf plakken op een foto ;) )
Gebruikersavatar
113cu
forum gebruiker
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 11:17
Locatie: Goor
Contacteer:

Bericht door 113cu »

Inderdaad, zeer geslaagd vandaag.
Alleen was het in de beginners wel erg druk.
Volgende keer misschien meer klassen.
Beginners/tussenmoot/gevorderden.
Dit is voor iedereen leuker denk ik, wel iets minder rijden maar ik denk dat wanneer iedereen in het juiste groepje zit we allemaal nog meer plezier hebben.
Verder heel tof vandaag !!!!!!!!!

Organisatie BEDANKT.
www.cliffracing.nl
Gast

Bericht door Gast »

daans schreef:Is dat een buitenbaan in Uden dan?

Groeten,

Daniel
nee binnenbaan
Gast

Bericht door Gast »

ik heb echt heerlijk kunnen rijden :D alleen heb ik veel last gehad van mensen die sloom waren. :D
de bike liep ook goed dus het was een gezellig dagje maar 4 dec. ben ik er niet bij want ga sinterklaas vieren bij me vader,,,,wel jammer
maar 2 weken later in uden ben ik er zeker weer bij. :lol:
groetjes priscilla
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

hey priscilla

je was inderdaad snel, dat word de volgende keer tussen de gevorderden denk ik of niet :wink: :!: :?:
Gast

Bericht door Gast »

ik ga nog 2 keer bij de beginners want ik kom nog niet met me knieën aan de grond nu ging ik plat door de bocht en kwam ik met de voetsteunen an de grond volgende keer ga ik daar op oefenen en die keer erna rij ik bij de gevorderden mee. :lol:
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

nog een tipje, als je sinterklaas gaat vieren bij je pa, kun je natuurlijk een blata ofzo op je verlanglijstje zetten voor de goede sint :wink: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

Mertun schreef:nog een tipje, als je sinterklaas gaat vieren bij je pa, kun je natuurlijk een blata ofzo op je verlanglijstje zetten voor de goede sint :wink: :twisted:
jah dat zou ik wel kunnen doen maar ik krijg hoogswaarschijnlijk al een minibike ik denk een blata of tai chi
blatapower1989

hey

Bericht door blatapower1989 »

hey mesnen bij mij ging die super met allebei de knietjes aan de grond maar pricilla k vind wel dat je bij de gevordere moet hoor :P en heb je trouwens msn dat praat wat makkelijk dan via de forum maar de meste zie k volgende week wel in egt en de ander ziek k dan wel weer in uden groetjes jasper :lol: 8)
Gast

Bericht door Gast »

jah ik heb msn mijne is minibike_girl@hotmail.com
Gast

Uden

Bericht door Gast »

Was wel weer tof , verheug me nu al weer op Echt. 8) (Als he ar de volgene keer weer is , volgens mij wel )
Plaats reactie