technigas uitlaat

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

technigas uitlaat

Bericht door mini-biker15 »

hoi ik had een vraag.

Ik heb vandaag een blata 2.5 gekocht... maar er zit nu zon chineese technigas uitlaat onder.
mijn vraag was gaat dat wel goed in combinatie met een blata vergeleken met de standaart uitlaat.

alvast bedankt
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ja dat maakt niet uit.De orginele uitlaatjes zijn niet veel verschillend van die andere uitlaatjes.Als ie er gewoon goed mee loopt dan gewoon lekker laten hangen :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

ow oke... hij rijd namelijk super vind ik 8)
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Ik had nog even een vraagje maar geen zin om daar een nieuw toppic voor aan hoef te maken

Is het mogelijk om me blata2.5 nog verder op te voeren? door snellere spullen erop te zetten. Als dat kan zou ik graag weten waar :lol:

Kan der beter geen chinees spul eropzetten ofwel? als dat uberhaupt mogelijk is..
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Nee chinees spul maakt je bike alleen maar trager.Je kan om je blata wat sneller te krijgen mischien een andere carberateur gebruiken,en een malossi race filter.Uhm tja :roll: wat nog meer :?:
Mischien kan je voor een betere trekkracht een andere koppeling gebruiken maar dat weet ik niet zeker.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

en het blokje tunen natuurlijk, poortjes vergroten, betere flow, en zoals ruud al zei....een andere carb., etc.etc.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

oke... ik ga hem waarschijnlijk van de winter nog uit elkaar halen en dan laat ik hem gelijk een tune beurtje ondergaan(ken iemand die da wel wil doen.. die heeft 4 jaar met scooters geraced :shock: die snapt er aardig wat van)
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

mini-biker15 schreef:oke... ik ga hem waarschijnlijk van de winter nog uit elkaar halen en dan laat ik hem gelijk een tune beurtje ondergaan(ken iemand die da wel wil doen.. die heeft 4 jaar met scooters geraced :shock: die snapt er aardig wat van)
Ik zou hem dan niet direct laten MAX tunen door iemand... Eraf kan altijd maar erbij nooit. Aangezien scooters met 70cc cilinders rijden en wij met 39cc cilinders is dit NOG kleiner. Natuurlijk een beetje bewerken laten door hem zou ik ook doen :).
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

weten jullie of er toevallig snellere cilinders voor zijn te krijgen ofzo of een ander membraan ofzo... en waar je dat kan krijgen.

en ik heb ook al aan een andere carberateur zitten denken... weten jullie of een 17.5 mm gaat passen?? of moet ik hem daarvoor laten tune?

en als ik er een andere carberateur op wil zetten zit ik ook met het spruitstuk...
weten jullie of deze set er zo op past?
Afbeelding
das die voor een tai chi.

alvast bedankt
wilt weer een minibike :P
Plaats reactie