Wat is dit?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Wat is dit?

Bericht door Gast »

Iemand enig idee of dit wat is???

Zijn er onderdelen voor deze bike leverbaar???? (tuning o.a) (staat wel bij de specs, maar vraag me af of er net zo veel en makkelijk leverbaar voor is hier in nederland als voor de chinese bikes)
Er wordt op internet namelijk een voor minder aangeboden (wel gebruikt)
Hij ziet er wel leuk uit, ik vraag me alleen af of ik er op vooruitga t.o.v mijn chineesje, of net zo goed wat aan mn chinees kan sleutelen :)

GRM509A GAS RACE MOTOR 49CC W/HEADLIGHT

Specifications
# Race motorcycle with gasoline/fuel engine.
# Single cylinder with air cooling.
# 49cc 2 stroke (mixing 1:25).
# Top speed 50KM/hours.
# Manual pull start and electric start.
# Fuel tank of 1 liter. Reach distance 60KM.
# Rear/front tyres 13" (33,02cm).
# Front disc brake and rear disc brake.
# Front and rear suspension.
# Engine with chain drive.
# Deluxe muffler pipe.
# Included speed meter.
# Included headlight.
# Max weight capacity (persons weight) 100KG.
# Dimensions 133L x 38W x 73H cm. Weight 43KG.
# Color: Blue (also available in yellow and red).
# Not allowed on public roads.
# Only for adult use, not suitable for children.
# ALL PARTS are seperately available for repair and maintenance.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gast op di 22 nov 2005, 11:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Maxibike,chineze troep.gewoon echt speelgoed
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

Ik zou gewoon de bike houden die je nu hebt.. is veel stoerder... :)
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

Xseron schreef:Ik zou gewoon de bike houden die je nu hebt.. is veel stoerder... :)
thnx :D ik vond hem op zich wel leuk om te zien, met verlichting en vering enzo... maar als ik het zo zie, is het niet hetzelfde 49cc blokje als wat onder de chineesjes hangt (of zie ik dat verkeerd??) in dat geval lijkt het mij moeilijker om aan onderdelen te komen, en dat blokje wat sneller te laten lopen...
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Zelfde blokje inderdaad. Alleen als je valt heb je veel meer kapschade :wink: En ik vind die bike veel te overdreven. Hij lijkt erg hoog, erg lelijk. Gewoon je bike houden :wink:
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Zelfde blokje inderdaad. Alleen als je valt heb je veel meer kapschade :wink: En ik vind die bike veel te overdreven. Hij lijkt erg hoog, erg lelijk. Gewoon je bike houden :wink:
Okeej, want wat mij opvalt is dat de trekstarter hier links zit :? dan kan het natuurlijk zijn dat de foto in spiegelbeeld is geplaatst, maar ik kan geen foto van deze bike vinden waar de trekstarter aan de andere kant zit.
Gast

Bericht door Gast »

iemand die ik ken heeft deze bike en hier zit de trekstarter aan de linkse kant dit is egt speelgoed 8tig kzou t niet kopen wel is rlax da er een elektrische start op zit maar das ook alles en ze zijn elektronisch begrenst of zo ze rijde maar 40
Niek

Bericht door Niek »

Nou ik heb op een midi gereden op mijn werk en vind het errug fijn ding om op te rijden elecktrische start je kan claxon enzo vervangen ik vind het gaaf ding reed op zijn teller dikke 50 en hij ging nog door tot de 60 maar toen was het terrein af :wink:
Gesloten