Blata 2.6 en 14 jaar.

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja maar dat moet bij elke bike.Ga nou maar eerst de bike kopen,en alles goed doen en ga dan trainen bij de kartbaan en over 1 jaar kan je verder kijken.
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

ok, bedankt Nicolaas-Racing :D

hahaha en wat ik al zei, ik ben echt een groentje :oops: :P
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Als je vragen heb kan je ze gewoon stellen hier.Maar naarmate je meer minibiket en dat ding een beetje tuned kom je zelf meer te weten over minibikes enzo..iedereen begint als groentje :P
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

haha jah das idd wel waar :D echt hartstikke bedankt voor je :!: advies :D =D>
Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Bericht door Stenley »

Nicolaas-racing schreef:Ga nou maar eerst de bike kopen
Leuke praat, maar ik zou toch eerst even kijken of je met DEZE polini replica mag deelnemen.
De replica's van technoline krijgen nl een speciaal "goedkeurings"framenummer ingeslagen.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ja dan koopt hij de bike toch daar ?
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

technoline... is daar een site van?? technoline.nl ofso?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Bericht door Stenley »

Kevinibike schreef:deze Polini Replica heb ik gevonden.. is het wat?

http://www.buyathome.nl/index.php?page= ... &Itemid=27
Nicolaas-racing schreef:Goede prijs.Als je echt wilt minibiken zal ik die bike doen
Kevinibike schreef:ok :) moet je die bike nog eerst laten keuren bij de RAP ofzo??
Nicolaas-racing schreef:Ja maar dat moet bij elke bike.Ga nou maar eerst de bike kopen,en alles goed doen en ga dan trainen bij de kartbaan en over 1 jaar kan je verder kijken.
Het is gelukkig niet zo dat je hem aangeraden hebt de bike gewoon te kopen, terwijl het helemaal niet zeker is of je met ELKE polini replica mag deelnemen aan wedstrijden.
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

ok, heb die van technoline gevonden, een wit/rood/gele die is iig goedgekeurd, staat erbij tenminste :P anders stuur ik de verkoper van die andere Replica wel een mailtje of die ook goedgekeurd is.. als dat niet het geval is... :evil: hijs zo mooi :|
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

en die blauwe Rossi replica is 100 euri goedkoper, das tog mooi meegenomen :)
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

voor zover ik weet krijgen alleen de bikes bij technoline een nummer met goedkeuring.
om discussies en evt. teleurstelling te voorkomen, mail dan gewoon ff met de RAP of Technoline,
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

Richard het is ook mogelijk om met deze 911 replica's deel te nemen aan nmc's volgens Wim Grob 8)
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Daar hebben we het nou net over
Kevinibike

Bericht door Kevinibike »

lelyracing... bedoel je met "deze replica's" die van technoline of die van buyathome.nl ??
Plaats reactie