Blata parts needed!!!!!!!!

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Blata parts needed!!!!!!!!

Bericht door Gast »

Ik ben dringend op zoek naar onderdelen voor mijn Blata 2.5!! Weet er iemand waar ik dat kan vinden? En vertel me niet bij Blata-Import.nl want die eikels reageren niet eens op mail!!! Alvast bedankt
Jopie

Bericht door Jopie »

Gebruik anders ff een normale titel en zet het in "te koop gevraagd".
:evil: :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Blata parts needed!!!!!!!!

Bericht door Wim »

Turbo schreef:Ik ben dringend op zoek naar onderdelen voor mijn Blata 2.5!! Weet er iemand waar ik dat kan vinden? En vertel me niet bij Blata-Import.nl want die eikels reageren niet eens op mail!!! Alvast bedankt

op de site www.blata-import.nl staat een lijst met dealers!

bel ze!!

je bent nu de importeur van Blata aan het mailen, snie handig!!
je moet een dealer bellen!!

ik doe altijd zaken met "van't slot", gaat perfect!!

tipje, vergelijk de prijzen van de dealers wel met de prijslijst op de blata site

HZ-bromshop (bijvoorbeeld) bied het veel duurder aan!! die moet je dus niet hebben!!



als het helemaal niet lukt, stuur me 'n mail, als je naar de wedstrijd in stadskanal komt, kan ik mischien iets voor je meenemen?



succes :wink:

Wim
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Heb zelf mijn bandjes via Blata gekocht door ze evenals Wim bij van 't Slot in Enschede te bestellen. Service was hier super en binnen 1,5 week had ik mijn spullen. Behalve E-mailen kun je natuurlijk ook gewoon ff bellen met Blata.

Vind het zelf erg jammer dat je meteen zo'n reactie met zo'n negatieve weerklank moet plaatsen.
Jopie

Bericht door Jopie »

Sorry :oops: :oops: .
Ik dacht dat hij onderdelen zocht, en niet dealers die het verkopen.
Was niet mijn bedoeling om iemand af te kraken maar de laatste tijd komen er steeds meer berichten van mensen die of niet zoeken, of in de verkeerde rubriek plaatsen omdat hier meer mensen komen ofzo.

Zal de volgende keer eerst goed lezen voordat ik iets neerzet :roll: .
Gesloten