hij wil niet meer starten!!!!!!!!!!!!!!!:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

hij wil niet meer starten!!!!!!!!!!!!!!!:S

Bericht door Gast »

oi

de eerste dag dat ik me minibike had heb ik hem kunnen starten en 5 min. stationair laten lopen. 2 uur later wou ik hem starten maar hij startte niet meer, wat kan hiervan de oorzaak zijn???
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Dat kan veel zijn, benzine op, bougie stuk, knopje voor uit te zetten geeft vals contact, leiding geknelt, vuil in de carburator(zou ik eens nazien) kan zoveel zijn. Mss een iets duidelijkere omschrijving van het probleem.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Misschien gewoon je vliegwiel verdraait er zit misschien geen pinnetje in en daarmee
dus gewoon ff alls checken courage :lol:
Gast

Bericht door Gast »

de benzine is neit op. en de bougie deot het wel maar ik weet neit of de schok sterk genoeg is. en hoe kan ik me caberateur schoonmaken?? ik ben neit zo technisch dus leg het aub goed uit :wink:
Gast

Bericht door Gast »

hoi. mijn minibike reed ok niet in het begin..je moet aan de onderkant van de cab. het vlotterbakje los schroeven, als het goed is zie je nu een koper kleurig schroefje met een gaatje, dat is je sproeier die kan je er even uit draaien en schoon maken..ik hoop dat het lukt en suc6 :wink:
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Makkelijkste om te zien of het een brandstof of elektronisch probleem is, kun je het beste even een nieuwe bougie proberen.
Is hij droog, dan is het een brandstof probleem.
Is hij nat, dan is het een elektronisch probleem.


Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

Sleutel schreef:Makkelijkste om te zien of het een brandstof of elektronisch probleem is, kun je het beste even een nieuwe bougie proberen.
Is hij droog, dan is het een brandstof probleem.
Is hij nat, dan is het een elektronisch probleem.


Cees
ik zou andersom zeggen , zo leer je weer wat he :lol:
Gast

stationair schroef

Bericht door Gast »

Heb je de stationair schroef al geprobeerd? Koperschroefje (waarschijnlijk aan de linkerkant van je carbarateur) helemaal dichtdraaien en vervolgens 2,5 slag open. Als je minibike start vervolgens zo afstellen dat ie goed stationair loopt.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Hem er eerst 3 slagen eruit draaien en daarna stationair afstellen
Gesloten