prozaq's poser-topic

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Blijft de lak van de originel polini dan wel zitten? Heb begrepen dat deze ook gewoon loslaat.
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

hahaha nee deze is uit zichzelf van zwart kunstof dus er is niks wat los kan raken :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ok! :)
Baan

Bericht door Baan »

Ben het helemaal eens met de slechte rem eigenschappen van de voorrem.
Ik krijg hem niet naar wens afgesteld. Achter doet het wel aardig maar die gebruik je minder vaak als voor.
Dus nieuwe remhendels moeten een hele verbetering geven?
En het maakt voor de eigenschappen niet zoveel uit als je maar 1 schijf gebruikt? Moet dit dan links of rechts zijn?

Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

Baan schreef:
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
ik kan je maar 1 ding zeggen,probeer het :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Baan schreef:
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
Wat houd je tegen om het te proberen :D

Wat de remmen betrefd, trek ze eens uitelkaar en kijk goed hoe het werkt en wat je kunt verbeteren, neem rustig de tijd en wees creatief.
succes verzekerd :D (nee ik ga niets voorkauwen)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Xigh

Bericht door Xigh »

Richard D schreef:
Baan schreef:
Is er verder iemand die al heeft geprobeerd om een technigas GP1 uitlaat er onder te zetten? Ik heb er nog een liggen en ben erg benieuwd of het wat vermogen opleverd.
Wat houd je tegen om het te proberen :D

Wat de remmen betrefd, trek ze eens uitelkaar en kijk goed hoe het werkt en wat je kunt verbeteren, neem rustig de tijd en wees creatief.
succes verzekerd :D (nee ik ga niets voorkauwen)
Tip: als je snel stil wil staan dan moet je een aantal pinnetjes maken op je remblok die precies in de gaatjes passen. Succes verzekert. Ik kan je garanderen dat je snel stil staat :wink:

Haha.

Maar jah het is veel leuker om het zelf uit te zoeken, dat geeft een beter gevoel :)
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

WEGPIRAAT schreef:Bekende foto's. MF :wink:
Afbeelding
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Baan

Bericht door Baan »

Die technigas GP1 past erop, maar helaas wel met de standard bocht, dit omdat de bocht van de GP1 te kort is.
Heb hem nog niet getest maar het geluid is veerbelovend. Ik moest wel op een aantal plekken wat ruimte maken om die grotere expansie kwijt te kunnen.
Ook iets waar ik niet tevreden mee ben is dat mijn benzine slang nu erg dicht langs de uitlaat loopt, wel zit die veer er nog omheen maar toch ben ik bang dat het te warm word voor het slangetje. Ben er nog mee bezig om daar een oplossing voor te vinden. Verleggen van het slangetje is niet echt een optie omdat het nippeltje van de tank zo onlogies is geplaatst.

Waar kan ik een uitlaat bocht laten maken zodat ik het standard bochtje kan laten vervallen? Is het dan ook verstandig om de maat van die GP1 aan te houden of zou ik hem nog groter laten maken?

Ik zal vanmiddag wel ff wat fotootjes maken om te laten zien dat het wel een succes is. :D
Laatst gewijzigd door Baan op ma 05 dec 2005, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ga eens serieus op zoek naar een andere tank, aangezien m'n tankdop nu ook los begint te raken..
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

polini 8)
Gast

Bericht door Gast »

Yupz, zat ik ook aan te denken. Iemand een goed adresje?
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

prozaq schreef:Yupz, zat ik ook aan te denken. Iemand een goed adresje?
gewoon internetshop

hz-bromshop ofzo :wink:
wilt weer een minibike :P
Gesloten