sendai velgen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Rundy

sendai velgen

Bericht door Rundy »

Hallo ik ben nou al een tijdje op zoek naar matan van velgen zodat ik ze de velgen goed kan intergreren in mijn ontwerpen. nou wil ik vragen of er iemand die een setje sendai velgen heeft zo vriendelijk zou willen zijn om voor mij en waarschijnlijk een heleboel anderen even de schuifmaat er bij wil pakken om even de juiste maten te noteren. dit voor het voorwiel en het achterwiel.

ik heb een tekening gemaakt welke maten ik precies nodig heb. ik krijg het echter niet voor elkaar om deze op de site te zetten. als iemand dit voor mij zou kunnen doen zou dat erg mooi zijn.
ik kan ook de tekening wel even mailen naar diegene die de velgen voor mij kan opmeten.

in ieder geval alvast bedankt voor de moeite

mijn mail is: r.cramer@student.tudelft.nl

met vriendelijke groet ronald cramer
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

je hebt nu gewoon 4 toppics!!! :shock: wat een onzin.!!
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

inderdaadt doede :!: 1 topic is genoeg en die behoort bij Chinese bike's!!!
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Rundy

Bericht door Rundy »

nou kennelijk niet want ik heb nog nooit een reactie gehad. ik dacht dan zet ik het er wat vaker op dan komen mensen het sneller tegen. ben nu een paar weken verder en nog steeds geen nuttig bericht. ik snap het niet want ik kan allemaal zeer gemakkelijk te maken ontwerpen maken in 3d en tekeningen met maten en alles er bij. die zijn toch nog best wel gevraagd.

ik ben nu bezig met een i-robot minibike. deze moet erg op die audi van detective spooner gaan lijken.

dus een volledige custom kappenset er bij.

velgen opmeten kost niet zoveel tijd en er komt een boel voor terug
een beetje aandacht kan ik dus wel gebruiken
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Bericht door antonie »

hallo rundy

ik heb even een mailtje naar je gestuurd(r.cramer@student.tudelft.nl)
denk wel dat ik de maten voor je hebt.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Sterker nog,ik heb een PB gestuurd,ik kan hem de maten zo geven ,als ie maar reageert,[pb is dinsdag verstuurd]
Rundy

Bericht door Rundy »

wat gek mail komt niet goed aan kennelijk. ik heb dit nou al vaker gehoord en ook van andere mensen buiten dit forum krijg ik de opmerking dat ik niet reageer.

op mijn mail staat niets dus het zal wel aan de mail liggen

deze doet het zeker rundy_cramer@hotmail.com
Rundy

Bericht door Rundy »

ook de pb: je hebt geen nieuwe berichten
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Meteen maar gek eroverheen, daar regel je vrienden mee :wink: Nee just kidding. Maar zijn deze maten niet erg bekend? Ik weet niet precies wat je wil maken, maar ik vermoed dat een 3d modeling hiervan wel makkelijk is om te kijken of bepaalde dingen zouden passen e.d.
Rundy

Bericht door Rundy »

zeker er zijn een paar maten verijst (in totaal 12) hiermee kan ik aan de hand van de maten en bekende foto's een getrouwe velg maken. deze kan ik keer op keer in mijn ontwerpen gaan gebruiken.
bovendien komen ze online te staan samen met de frames. hier zit dan automatisch een tekening van elk afzonderlijk balkje bij. iedereen kan er dus direct mee aan de gang.

ik hoop dus ook dat iemand een mail naar mijn werkende e mail kan sturen want ik ben al een paar weken op zoek en ik heb een boel ideeen.

rundy_cramer@hotmail.com is de werkende

bij voorbaat dank.
Rundy

Bericht door Rundy »

hey allemaal volgens mij heb ik uitgevonden hoe het werkt met plaatjes.
als het goed is staan hieronder de afbeeldingen

Afbeelding

Afbeelding

nu wordt het wat makkelijker om te reageren

met vriendelijke groet Ronald Cramer
Rundy

Bericht door Rundy »

ha het werkt.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

hoe wil je die gaan maken??

en zo plat?? krijg je er toch gene band op??

ik had al veel moeite..en bij normale velgen...heb je zo'n diepere ''nek'' waar je band inrust..en dieper ligt..zodat aan de andere kant meer ''vlees'' vrij komt om hem er overheen te wippen..

is maar een ged88...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Rundy

Bericht door Rundy »

als ik deze maten heb hoef ik geen velgen meer te maken. dan weet ik namelijk precies (de belangrijke maten) waar ik rekening mee moet houden in mijn ontwerp van een frame enz. dan koop ik gewoon de velgen en weet ik zeker dat alles past.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

rustig rustig ,ook de andere maten komen er aan
Plaats reactie