Dik tandwiel op een sendai velgje, hoe?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

je moet ook wel ff denken aan de stevigheid van je velgen ..

Ik weet niet of ze die 80cc power wel aan kunnen met een schakel bak trek je erg hard op en als er ook maar het minste van het minste een foutje zit in de velg / adaptor dan breekt je de hele boel af !

De velgen kunnen redelijk wat hebben , maar je moet goed oppassen dat alles perfect past e.d. en dat er niks los kan trillen . het blijft alu :wink:

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gast

Bericht door Gast »

Ej mensen,

Ik denk dat ik maar eens opzoek ga naar iemand die hierzo een leuk adaptertje voor een sendai velg kan draaien:)..
Ik vertrouw die HZ-shop gewoon niet zo, en regel het liever met iemand die regelmatig zijn mail bekijkt.

ik heb een tijdje geleden een EBR voorvork ingekort( niet geveerde), maar bn bang dat het sendai velgje daar niet in gaat passen, maargoed dat gaat wel goedkomen:)!

Ik ga opzoek naar twee sendai velgjes,met remmerij, en het tank/zit combinatie kapje..

vind de mijn sendaitje slopen toch nog wat te zonde.

Ik denk dat ik genoeg weet, ik weet het zeker.. ik ha toch op safe spelen, en geen provisoriche oplossingen.
Ik zal waarscheinlijk veel verder van huis zijn, als het kapot zou gaan..

Misschien zijn er hier mensen die een adaptertje voor een tomos tandwiel op een sendai velg kunnen maken?
Zoja, dan hoor ik dat zeer graag:)..!

Dankje,
Remy
( heel stom, maar die sendai velgjes zijn toch 6.5"of verschilt dat nou per chineesje?)
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Remy schreef:
Dankje,
Remy
( heel stom, maar die sendai velgjes zijn toch 6.5"of verschilt dat nou per chineesje?)
De velgmaat is gelijk met de chineesjes alleen kan de breedte vershillen ...

Hz heeft trouwens wel goed spul alleen gaat het soms mis .. ik heb meerder malen erg lang moeten wachten op spullen terwijl ze die gewoon op voorraad hadden , wel 2 weken > ze zeiden dat het onderweg was en dan weer niet en dan weer wel ..... en frames van die lui kloppen ook niet vaak ..

Ik heb het frame daar ook gekocht het leek me wel een leuk frame ( ik heb zelf geen lasapperaat en anders moest ik anderen lastig vallen en daar had ik geen zin in ... maar weel maten kloppen niet en het lijkt wel door een amateur in elkaar gezet te zijn :evil:

Voor de rest ook veel goede ervaringen met Hz hoor :wink:

*Lg*

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie