uitzetten van motor
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
uitzetten van motor
laatst ging ik rijden met pocketbike en na tijdje rijden kreeg ik slecht contact met stopknopje en had geen gereedschap bij om het te fixen wist echt niet wat doen, na een tijdje met de kabel prutsen enzo kreeg ik het eindelijk voor mekaar het kreng af te zetten.
nu is mijn vraag...
stel nu voor dat ik of iemand anders dit probleem weer heeft.
is er behalve de stopknop een andere manier om je bike af te zetten?
grttzz
nu is mijn vraag...
stel nu voor dat ik of iemand anders dit probleem weer heeft.
is er behalve de stopknop een andere manier om je bike af te zetten?
grttzz
Re: uitzetten van motor
Bougiekapje eraf trekken
offuh
Uitlaat dichthouden (alleen willen deze nog wel niet helemaal gasdicht zijn bij een chinees)...
offuh
Benzinetoevoer dichtdraaien...
offuh
Uitlaat dichthouden (alleen willen deze nog wel niet helemaal gasdicht zijn bij een chinees)...
offuh
Benzinetoevoer dichtdraaien...
Re: uitzetten van motor
en volgens mij willen ze ook nog wel eens heet worden na het rijdenStenley schreef:
Uitlaat dichthouden (alleen willen deze nog wel niet helemaal gasdicht zijn bij een chinees)...
dus lijkt mij beste nog het benzine kraantje dicht doen..
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
- bougie dop eraf
- uitlaat dichtdrukken
- inlaat dichthouden ( hand om luchtfilter )
- een draad kapot trekken .. en kijken of hij uitvalt, zo niet.. dan nog een draad
- op de kop houden..looptie ook niet goed om
- choke erop gooien
Hmaww.. dan moettie wel zo ongeveer uit zijn
- uitlaat dichtdrukken
- inlaat dichthouden ( hand om luchtfilter )
- een draad kapot trekken .. en kijken of hij uitvalt, zo niet.. dan nog een draad
- op de kop houden..looptie ook niet goed om
- choke erop gooien
Hmaww.. dan moettie wel zo ongeveer uit zijn
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !