Verslag 11 december Echt (Nu met foto's)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Verslag 11 december Echt (Nu met foto's)

Bericht door Mertun »

Hey mensen,

iemand in Echt geweest vandaag ??? en zo ja, vertel vertel, ik ben benieuwd naar de snelheden van Kluk Kluk :wink: 8)
Laatst gewijzigd door Mertun op zo 11 dec 2005, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Re: Verslag 11 december Echt

Bericht door Gast »

Mertun schreef:Hey mensen,

iemand in Echt geweest vandaag ??? en zo ja, vertel vertel, ik ben benieuwd naar de snelheden van Kluk Kluk :wink: 8)
ja ik ben er geweest en ruben (kluk kluk) ging als een speer!!!
hij was echt snel.
ik heb wel een paar foto`s maar weet niet hoe ze erop krijg ji misschien een tip??
groetjes pris
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

DAMN, ik baal dat ik er niet was joh, maar ik had andere dingen afgesproken....

Ik had kluk kluk graag zien vliegen!!!!!

Was het weer gezellig zoals altijd???


uhhh, je moet ze eigenlijk op internet zetten....
Zijn het veel mb aan foto's ?? want anders kan ik ze wel ff voor je op internet zetten als je ze mail (laat maar ff weten als je dat wilt, dan geef ik je mijn mailadres..)

En hoe ging het met jou vandaag??? :wink:
Gast

Bericht door Gast »

met mijn ging het wel goed alleen ben al een keertje gevallen maar niet echt hard. en verder ook geen schade gelukkig.
geef anders jouw email adres maar dan stuur ik je ze wel door.
groetjes pris :lol:
ben jij er in uden bij zondag??
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik had Kluk Kluk ook wel willen zien vliegen. Maar dat komt volgende week wel weer in Uden.

Foto's uploaden kan gratis via meerdere sites: Dit is een redelijk bekende:
http://www.imageshack.us/
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

Zondag hoop ik er wel bij te zijn, ik ben er zeker, maar zaterdag heb ik een bedrijfsfeest en dan ligt het aan mijn staat zondagmorgen of ik zelf wel ga rijden, of dat ik liever in een hoekje met een glaasje water zit :P

Alhoewel, ik wil eigenlijk wel rijden, dan ga ik een (hopeloze) poging doen om Kluk Kluk bij te houden :P
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

Bij deze de foto's die priscilla vandaag gemaakt heeft 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Zelfs die kluk kluk rijd tegenwoordig in een mooi pak man, word allemaal wel proffesioneel zo he :wink:
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Nou, ik heb vandaag niet gereden omdat ik woensdag een klein beetje en zwaar auto ongeluk heb gehad. Maar.............. ben wel wezen kijken vandaag. En klukkluk ja wat moet ja daar van zeggen???????????
Hij durft "nog" niet alles te geven en toch gaat hij als de brandweer. Niet normaal hoe dat ding loopt zeg. Wat een vermogen. Gas der op en gaan met die banaan. :lol:
Hij was zeker het snelste vandaag. Maar wat mij ook opviel is dat Jasper een goede concurrent heeft gekregen enwel Pris. Die gaat echt lekker en goed rond. Zeker op haar nieuwe Blata met pak en al komt dat helemaal goed zeker weten. en Ach wat is een val parij nu. Dat hoord erbij.

Tevens was het wel mooi om te zien dat de Thai Chie van Kevin en Rendall goed mee kwamen. Alleen het vermogen vanuit een bocht was wat minder :roll: :wink:
Maar ik weet zeker als we een paar weken verder zijn is dat ook opgelost.

Dus al met al was het weer een toppie dag. Alleen miste we Mertun. Ja zal wel niet nuchter zijn geweest denken we dan maar. Grote mond maar komen ho maar. Foto's vol maar rijden ho maar :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

lol, je hebt helemaal gelijk Twan, ik had met mijn grote mond gezegd dat ik kwam, maar ik was vanmorgen om 8 uur al op weg naar Duitsland met een kameraad van me....
Maaruh, verders hoe gaat het verder met je en wat is er gebeurt als ik vragen mag??

Die Kluk Kluk moet een zwaailamp op zijn helm krijgen man en een alarm geluid, kunnen we hem makkelijker aan zien en horen komen :wink:

Volgende week ben ik er weer bij en dan wil ik erna ook langer blijven hangen, want dan is het ook altijd gezellig met iedereen :)

Was het trouwens druk vandaag???
Gast

Echt

Bericht door Gast »

T'was wel weer een leuke dag...

weer zin in Uden...

Daan
Gast

Bericht door Gast »

het was opzich niet echt druk maar wel gezellig!!! :lol:
groetjes pris
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rond :D want afgelopen zondag ging k ook al best hard rond 8) want k ben 3 x op mijn snufers gegaan :shock: en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond :P
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rond :D
maar ik ga ook ofenen hoor zodat ik jou makkelijk in kan halen :lol: want afgelopen zondag ging k ook al best hard rond 8) want k ben 3 x op mijn snufers gegaan :shock: en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond :P
geeft niks ikke ben ook gevallen en heb mun blata ook al beschadigd daar baal ik wel van maarja je kan hem niet altijd nieuw houden :lol:
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

blatapower1989 schreef: want afgelopen zondag ging k ook al best hard rond
Fijn dat je het zelf zegd :wink: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rond :D want afgelopen zondag ging k ook al best hard rond 8) want k ben 3 x op mijn snufers gegaan :shock: en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond :P
Ah, was jij dat ;)
Plaats reactie