Trekt zwaar na verzuipen HELP

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Midnight

Trekt zwaar na verzuipen HELP

Bericht door Midnight »

Gister is mijn minibike verzopen... dus ik mijn bougie eruit gehaald, beetje schoongemaakt en dr weer opgezet.. maar nu is het probleem dat de trekstart na 15 cm. blijft haken ofzo en trekt dus erg zwaar en gaat ook niet aan. Hoe kan ik dit oplossen?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dit hoort in het chinese topic thuis denk ik.
Trek hem paar keer an zonder bougie erin en kijk of hij dan wel doortrekt. Zo niet dan zit het probleem niet in je compressie. Ik denk zelf dat je niet hard genoeg trekt en dat het nu wat zwaar is omdat de cilinder nog vol benzine zit ofzo.
Midnight

Bericht door Midnight »

heb getrokken zonder bougie, teruggedraaid, en weer getrokken. Mn vader heeft ook getrokken maar krijgt hem ook amper aan. verder nog tips a.u.b.??
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

misschien heb je een vastloper. Haal je cilinder eraf en kijk ff. Je kan ook in je uitlaatpoort kijken..

succes
Midnight

Bericht door Midnight »

wat zou ik dan moeten zien al heb ik me cilinder eraf?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je moet even met je vinger langs de binnenkant gaan van je cilinder. Het moet helemaal glad zijn binnenin. Zo niet dan heb je waarschijnlijk een vastloper gehad.

Maar je pa krijgt hem wel gestart ook al is het zwaar?
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Midnight schreef:heb getrokken zonder bougie, teruggedraaid, en weer getrokken. Mn vader heeft ook getrokken maar krijgt hem ook amper aan. verder nog tips a.u.b.??
Ging ie zonder bougie ook zwaar, of juist heel makkelijk?
Midnight

Bericht door Midnight »

juist heel makkelijk
Midnight

Bericht door Midnight »

en waar zit precies de uitlaatpoort
??
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Als het juist heel makkelijk ging denk ik niet dat je een vastloper heb.
Midnight

Bericht door Midnight »

wat heb ik dan wel??? help ik heb al van alles geprobeerd en vlotterkamer krijg ik er niet af.. :?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Je vlotterkamer zit maar met 2 lange schroeven vast.Moet lukken.
Midnight

Bericht door Midnight »

en die moet ik leegmaken ofzow ... als ik hem eraf heb?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja en even bekijken of je iets raars ziet.ook even schoonmaken
Midnight

Bericht door Midnight »

dat ronde ding helemaal onderaan je carburateur is toch je vlotterkamer tenminste ik weet niet beter :P
Gesloten