dm racing team noord schreef:je bent gek als je met 1.8 rijd man dat is veel te veel
ik rijd met een nk wedstrijd met rond e 1 1.1 bar dat is meer dan genoeg
groeten dm racing team nederland
dm racing team noord schreef:ps ik doe een seizoen met 1 set en dan kan ik er nog wel langer op rijden en ik train iedere week so ieso 1 keer dus wat jij zegt klopt niet whahahah
Ik had het over zelfbouw.. En wat ik zeg klopt wel hoor
Een zelfbouwframe met Puchblok weegt een hoop meer dan een BMS of DM.
Als je 1.1 bar in een achterband doet van een zelfbouw Puch, gaat je band helemaal over je velg heen hangen, dat rijdt echt voor geen meter. Een fabrieksmotortje is veel stabieler en lichter; daar kan je zo weinig in doen ja.
Fabrieksrijders gebruiken hun banden ook als vering heb ik wel eens gehoord..
ik heb denk ik wel een keuze gemaakt ga voor de t41 maar wat is nu
het verschil tussen de t 41 en de junior band de zacht heid van de rubber
en in de junior band zit profiel alvast bedankt
Een juniorband is niet speciaal voor junioren,het voordeel zit in de prijs en je hebt direct een goeie band voor een vochtige baan en droge baan,en als je goed gelezen hebt is de juniorband maar in 1 maat te koop namelijk als voorband,je gebruikt de zelfde dus voor voor en achter,en inderdaad je gaat veel makkelijker een bocht in[ legt makkelijk om]
zou ik is wat zeggen 1.1 1.2 is heel normaal voor een fabrieks motor
maar het licht ook aan het weer en de grip van de baan maar bijna iedereen die voor in rijd bij de senioren rijd met zulke banden spanning
en zo ie zo de tot 7 van de senioren a
dus wat jij dan zegt dat je te langzaam gaat klopt nie en als je er geen verstand van hebt moet je nie zo praaten okke
en joost jha je hebt wel gelijk met die fabrieks en de zelfbouw ik weet niet wat een zelfbouw weegt maar en bms weegt maar 15 kg en een dm 20 denk ik latex