sjr bikes

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

sjr bikes

Bericht door Gast »

Nou ik heb laatst een minibike gekocht bij sjrbikes.nl, maar nu vraag ik me af of er hier meer mensen zijn die daar een minibike hebben gekocht. Als je daar een minibike hebt gekocht wil je dan hier even zeggen wat je ervan vind, en of er al iets stuk is ofzo.

dwayne....
Gebruikersavatar
jurre46
forum gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 18:24
Locatie: Hilversum/Mantgum

Bericht door jurre46 »

het is vooral chinees wat zij daar verkopen :wink:
ik wou er daar ook 1 kopen maar zij zetten overal advertentie's terwijl zij pas in december gaan verkopen en dat geduld had ik niet:wink:
heb je hem gekocht voor 140 euro?
:P

mvg,
jurre46
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

ja ik weet dat ze bijna alleen maar chinees verkopen :) maar ik heb die van mij voor 159 euro gekocht en ik hoefde niet te wachten omdat ze die (minibike camel geel) nog in de aanbieding hadden
Gast

Bericht door Gast »

das geen geld voor een bike ....... :lol: maar daar gaat zekers nog wel kapot :wink: maar da hoort er bij.
Gast

Bericht door Gast »

Psyco B. schreef:das geen geld voor een bike ....... :lol: maar daar gaat zekers nog wel kapot :wink: maar da hoort er bij.
laten we het niet hopen :D
Gast

Bericht door Gast »

weinig reacties :( zijn er echt niet meer mensen die hun minibike bij sjrbikes hebben gekocht? :?:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

doet er niet echt veel toe waar ze gekocht zijn denk ik,chinees=chinees=meestal aardig wat problemen,soms heb je mazzel en soms pech.gebruik de zoekfunctie maar eens,dan zie je ook wat de veel voorkomende problemen zijn bij een chinees,of lees de sticky eens door boven aan de pagina :wink: :wink:
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

doede46 schreef:doet er niet echt veel toe waar ze gekocht zijn denk ik,chinees=chinees=meestal aardig wat problemen,soms heb je mazzel en soms pech.gebruik de zoekfunctie maar eens,dan zie je ook wat de veel voorkomende problemen zijn bij een chinees,of lees de sticky eens door boven aan de pagina :wink: :wink:
MvG DoeDe
ok ty :)
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

helemaal niet verkeerd bedoeld hoor! :wink: alleen dat je er mischien wat beter op voorbereid bent, :) :wink:

MvG Doede
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

sjr bikes

Bericht door Gast »

mijne wordt vrijdag thuisbezord en k betaal er 160 euri voor met verzendkosten als t goed is en ik wil wel ff weten of jij er tevree mee bent? ik ga um een beetje tunen en hoe hard loopt die van jou dan? ze geven 80 op maar dat geloof ik nie or mja ik hoor t wel mzzls guus
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

nou k neem aan dat het gewoon een standaart chineesje is voor 160 euro..geen tai chi ofzo..want die kan mischien de 80 wel halen..maar zo 1 die jij krijgt..(denk ik) die halen met een beetje geluk..de 50/55 wel :wink:
alvast veel plezier ermee :!: :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

klopt!!!

Bericht door Gast »

jet dat klopt doede46 t is geen tai chi maar gwoon voor de lol zon ding die ik bjte met onderdelen ga tunen enzo voor de lol en ik ken een vriend die er ook 1 heeft van sjrbikes en die haalt de 65 op digitale km teller dus ze gaan wel redelijk hard voor zon ding:D mja t gaat wel lukken or met dat ding thnx doede46 ;)
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Re: klopt!!!

Bericht door mini-biker15 »

Guus van Pienbroek schreef:jet dat klopt doede46 t is geen tai chi maar gwoon voor de lol zon ding die ik bjte met onderdelen ga tunen enzo voor de lol en ik ken een vriend die er ook 1 heeft van sjrbikes en die haalt de 65 op digitale km teller dus ze gaan wel redelijk hard voor zon ding:D mja t gaat wel lukken or met dat ding thnx doede46 ;)
heeft die cker de watergekoelde versie?
wilt weer een minibike :P
Gast

oooooi

Bericht door Gast »

neje is gwoon luchtgekoeld en hij loopt echt 65 is alleen beter afgesteld meer niet geen tuning ofzo gwoon alles standaard en wat boutjes vervangen en verstevigd mja das alleen veiligheid verder geen tuning alleen afstelling dus is wel netjes:p
Gesloten