hulp nodig !!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

abdullah_70

hulp nodig !!!!!

Bericht door abdullah_70 »

hey ik heb mijn mijn minibike gestart maar hij is niet afgesteld enzo en er komt benzine uit retourleiding die benzine slang dat los onderaan de carborateurk zit wie kan mij helpen pleasss en hij maakt weinig toeren en komt bijna niet vooruit
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Zoekfunctie is er met een reden...


Dat waar je benzine uit komt is je overloop, dan sluit je vlotter niet goed af, je krijgt het ook als je de benzine kraan niet dichtzet als je hem wegzet, dan gaat hij ook lekken.
Dat hij niet in toeren komt en dat je benzine lekt heeft er ook mee te maken dat je motor teveel benzine krijgt, dus gasnaald verzetten of een andere sproeier kopen.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

hoeveel kost zoo een sproeier bij de brommerwinkel en hij komt niet in toeren dus moet ik hem een groter of kleinere sproeier indoen want hij staat nu in he hoogste stand en minste benzine en hij doet ghet allen komt niet hoog in toeren als ik hem lager zet komt die niet in toeren verzuipt die
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Sproeiertje kost zo een eurotje of 5 ofzo voor zo'n setje. Je hebt verder je gasnaald al verzet?
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

heb ik als gedaan ik doe hem bovenaan zo arm mogelijk en maakt nog teeds teweinig toeren
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Waaruit maak je precies op dat hij te weinig toeren maakt? Kijk ook even je luchtfilter na en of je sproeier niet losgetrild is. Heb je hem trouwens nieuw of tweedehands?
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ik heb hem tweedehands maar heeft wel veel conpressie ik kom er bijna niet doorheen en de sproeier enzo zijn allemaal goed
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Al eens zonder luchtfilter geprobeert stukje te rijden?
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja nog net geprobeert en heb die luchtinlaat eff beetje dichtgemaakt en hij wou met volgass vandoor hoe kan dat en moet ik dus via de luchtinlaat afstellen de choke ofsow
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik snap je niet, heb je gereden zonder luchtfilter of juist met een afgesloten luchtfilter? Als je zonder luchtfilter beter reed dan zul je dus meoten zorgen dat je minder benzine in je motor krijgt, want dan is de verhouding benzine lucht blijkbaar beter als ie veel lucht kan aantrekken.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

kijk als ik luchtinlaat verminder dus de die hendel naar beneden doe heeft die wel kracht en rijd die gewoon met kracht weg en als ik hem helemaal open doet dan komt die niet vooruit dus moet ik de luchtinlaat afstellen tog met die hendeltje
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nee ik bedoel haal je hele luchtfilter eraf en kijk dan hoe hij rijd.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

heb ik al gedaan hij rijd dezelfde want ik heb normaal een powerfilter en dan zuigt die tog evenveel lucht
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nou dan maar zonder dat hendeltje (=choke) rijden.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

warvoor doet die het dan beter
Gesloten