politie problemen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
abdullah_70

politie problemen

Bericht door abdullah_70 »

ik wou vandaag mijn minibike afstellen onder een brus waar afgesloten is dus geen openbare weg ofsow komt de politie lang zegt die ja las je rijd neem ik hem in beslag ik zeg ja maar ik wil hem afstellen onder de brug daar is geen openbare weg zegt hij ookal als je hem rijd of start neem ik hem in beslag komt die politie moeilijk doen ik zeg waar mag je dan rijden zegt hij weer je mag nergens rijden je mag ze kopen maar nergens rijden ik zeg je mag ze wel op kartbaan of een parkeerplaats ofsow zegt hij neej mag niet dat vind ik lullig voor je

:x :x :x :x
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ik bedoel brug
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Of het nou afgesloten is ofniet het terrein was waarschijnlijk gewoon van de gemeente :!: :!:
Ga ergens heen waar je het zeker weet :!: :!: :evil:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Baan

Re: politie problemen

Bericht door Baan »

abdullah_70 schreef:ik wou vandaag mijn minibike afstellen onder een brus waar afgesloten is dus geen openbare weg ofsow komt de politie lang zegt die ja las je rijd neem ik hem in beslag ik zeg ja maar ik wil hem afstellen onder de brug daar is geen openbare weg zegt hij ookal als je hem rijd of start neem ik hem in beslag komt die politie moeilijk doen ik zeg waar mag je dan rijden zegt hij weer je mag nergens rijden je mag ze kopen maar nergens rijden ik zeg je mag ze wel op kartbaan of een parkeerplaats ofsow zegt hij neej mag niet dat vind ik lullig voor je

:x :x :x :x

Best lastig lezen zo zonder leestekens.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja ik vraag aan de politie ja waar mag je dan rijden lulthij daar nergens hij zegt zelf dat het niet mag op een kartbaan ofsow terwijld dat wel mag
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

als je een beetje je ogen open houd op dit forum weet je snel genoeg waar je WEL en waar je NIET mag rijden..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja ik weet maar ik wou geeneens rijden alleen afstellen maar ik weet niet of er een kartbaan ofzow in mijn buurt zit ik woon in utrecht
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Rij eens rond in je plaats op zoek naar leuke plaats om te rijden en ga dan naar de politie en vraag of je daar mag rijden. Gewoon zeggen dat je juist ten goede van de minibikers op een afgesloten terrein wil rijden omdat er teveel mensen zijn die op de weg rijden en dat je goed voorbeeld wil geven. Verzin wat leuks.
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Re: ...

Bericht door doede46 »

Xigh schreef:Rij eens rond in je plaats op zoek naar leuke plaats om te rijden en ga dan naar de politie en vraag of je daar mag rijden. Gewoon zeggen dat je juist ten goede van de minibikers op een afgesloten terrein wil rijden omdat er teveel mensen zijn die op de weg rijden en dat je goed voorbeeld wil geven. Verzin wat leuks.
uiteraard op je fiets of in de auto..of goedgekeurde brommer hé :oops:
niet op je mini :P :P

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Haha, lol ik bedoelde inderdaad met de fiets :wink:
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

hahaha :D :D :D lol ik zoek wel een goede plaatsje maar mag je wel op een achterplein rijden ofsow want ik heb hier een best grote achterplein
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

vraag het bij de eigenaar van het terijn!!!..en dan zorgen dat je geen geluidsoverlast hebt..en als het afgesloten is..
dan kan de politie je nix maken..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Tipje dat heb ik tenminste gedaan :D ga naar een industrie terrein (mits die in de buurt is) die bedrijven hebben grote parkeerplaatsen en is allemaal prive terrein en kijk dan gewoon of je van een bedrijf schriftelijk toestemming krijgt dit zou moeten werken :P
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

bedankt voor de tip :D :D :D ik zal het proberen hier heb ik zoveel bedrijven zoals hp computerkantoren enzo en andere kantoren
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

bedankt voor de tip :D :D :D ik zal het proberen hier heb ik zoveel bedrijven zoals hp computerkantoren enzo en andere kantoren
Gesloten