HOE KAN DIT !!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
abdullah_70

HOE KAN DIT !!!!!

Bericht door abdullah_70 »

hey ik ben al weken bezig met het afstellen met mijn minibike zoals vele weten op dit forum en opeens deed ik de choke helemeel dicht dus de luchtinlaat met dat hendeltje en hij liep gewoon en ik wou vragen hoe kan dit je moet hem tog normaal helemaal open doen
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

sorry ik ga de helft al verwijderen maar hoe kan dat dat als ik hem helemaal dicht heb dat die het dan wel doet
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

Re: ...

Bericht door wimgrob »

[quote="Xigh"]Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.[/quote]Je bent wel erg gauw aangebrand, niet iedereen weet alles zo goed als jij !!!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
lekker boeiend GET A LIFE !!
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Sorry Wim..Maar Abdullah heeft al meer dan 5 topics opengemaakt over het afstellen van een brommer..Na een tijdje word het tog een klein beetje irritand..
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik ben niet snel aangebrand, ik zeg wat driekwart van de mensen hier denkt. Ik maak meestal geen vier topics om hetzelfde te vragen.

@Abdullah, je kunt geen topic sluiten, dat moet een moderator doen. Dus zoals Doede46 ook al had gezegd; stel de vraag in je bestaande topic en als je dan opnieuw aandacht wil voor je topic dan wijzig je de titel van je topic en zet je er "update" ofzo bij.
Gast

Bericht door Gast »

is inderdaad vervelend, het word overal weergeven dat je de zoekfunctie moet gebruiken , doe je dat niet ben je in mij ogen in overtreding van de forum regels en dus zou ik het terrecht vinden als er is wat aan word gedaan door de moderators

zoals; 3keer onnodig topic= tijdelijke ban o.i.d.

sorry ik denk dat 98% het erg irriterend vind

dat ik denk zo'n 60% onnodige topics maakt is een andere kwestie.

maar ieder z'n mening,1fout is te vergeven maar 8 fouten moet gestraft worden :twisted:


dus bij deze krijg je van een wel edelachtbare hooggelleerde niet moderator een waarschuwing :roll:
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

haha zal ik aan denk maar ken ik niet die berichten wissen
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Zoals ''Xigh'' al zegt zet bij je oude topic UPDATE heb ik je ook al verteld, het forum wordt er niet overzichterlijker van :roll:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ow oke maar ik had de gasnaald een standje lager gezet dus dat die minder benzine kreeg hij liep goed maar hij word warm en dan trekt die bijna niet meer en komt niet vooruit dan valt hij uit en als ik hem meer benzine geef tandje hoger dan doet die heel slegt komt bijna niet vooruit
Baan

Bericht door Baan »

En het is ook wel makkelijk als je net als iedereen gewoon leestekens gebruikt. En voordat je hem plaatst even doorleest of er geen type fouten inzitten.
Dan is het ook nog leesbaar en duidelijk.
WllmJn

Re: ...

Bericht door WllmJn »

Xigh schreef:Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
Kvind dat Xigh helemaal gelijk heeft, ze zijn gewoon allemaal te lui om te zoeken..., kvind het niet zeggen ze dan, maar als ze eerst es zouden zoeken.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

WllmJn schreef:
Xigh schreef:Verdomme, het hoeveelste topic is dit nou al over hetzelfde domme onderwerp. !CENCUUR!, ja sorry voor m'n taalgebruik ik ben chagerijnig en hiervan word het niet beter.
Kvind dat Xigh helemaal gelijk heeft, ze zijn gewoon allemaal te lui om te zoeken..., kvind het niet zeggen ze dan, maar als ze eerst es zouden zoeken.
nieuwe oplossing:

maak de IK VIND HET NIET topic :P als je niet weet met welke woorden je moet zoeken kan je daar om hulp vragen ( maakt het forum stukke fijner :o )
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Ruzie hebben we allen niks aan

Vrede op aarde..

Slotje.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten