UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Hoi allemaal!

Ik ben heel erg benieuwd naar de prestaties.
ik heb net me goedkope chineesje verkocht en ben nu ook van plan een v-racer te gaan kopen :D is 350 euro een beetje goeie prijs? voor een hele nieuw?

suc6 met de test en ik w8 op de uitslag :D :P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

jup is geloof ik wel aardige prijs. Maar ontopic weer.
Gast

Bericht door Gast »

Hij heeft dus 8 Pk standaard? wat er uit de tewst kwam

en kunnen jullie ook wat foto's posten enzo.. op de rollerbank en alles
Xigh

Bericht door Xigh »

ab-tuning schreef:We hebben geloof ik de best lopende chinees in nederland als testbike, want het vermogen viel alles mee. :D

Het topvermogen ligt rond de 8 (!) Pk, maar echt trekken doet ie niet, 't is één vermogenspiek.

Maar meer volgt binnenkort..........
Deze heeft 8 pk, maar dat is zeer verschillend bij deze bikes.
Gast

Bericht door Gast »

Xigh schreef:
ab-tuning schreef:We hebben geloof ik de best lopende chinees in nederland als testbike, want het vermogen viel alles mee. :D

Het topvermogen ligt rond de 8 (!) Pk, maar echt trekken doet ie niet, 't is één vermogenspiek.

Maar meer volgt binnenkort..........
Deze heeft 8 pk, maar dat is zeer verschillend bij deze bikes.
Hoeveel verschil kan er in zitten?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Zou zo kunnen dat jij maar 5 of 6 pk hebt. Ik weet toevallig dat bij volkswagen/bugatti het verschil met de gegeven waarde 5% mag zijn.
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

jordy 15 schreef:Ja dat snap ik.. maar ik was nouw benieuwd hoeveel vermogen er uit zou komen als je hem alleen goed afwerkt en tuned enzow.. dus geen andere onderdelen.
Dan is er misschien nog wel 10% vermogen te halen, maar er zijn gewoon een paar onderdelen aan het motorblok die het vermogen drukken, en daar gaan we iets op verzinnen.......
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Komt er een home-made uitlaat onder of proberen jullie het met spullen te doen die in de winkel te koop zijn?
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Komt er een home-made uitlaat onder of proberen jullie het met spullen te doen die in de winkel te koop zijn?

ze zijden dat ze zelf een uitlaat gingn maken
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Re: ...

Bericht door ab-tuning »

Xigh schreef:Komt er een home-made uitlaat onder of proberen jullie het met spullen te doen die in de winkel te koop zijn?
In de winkel is er weinig goeds te koop, dus er wordt een uitlaat ontworpen, waarschijnlijk ook een verbrandingskamer en het membraan wordt aangepast.

Over de vermogensverschillen: Ik denk dat als je dit type minibike hebt dat het vermogen er redelijk in de buurt zal zitten, en anders kom je toch bij ons testen, dan weet je het zeker :P
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

ab-tuning schreef:
Xigh schreef:Komt er een home-made uitlaat onder of proberen jullie het met spullen te doen die in de winkel te koop zijn?
In de winkel is er weinig goeds te koop, dus er wordt een uitlaat ontworpen, waarschijnlijk ook een verbrandingskamer en het membraan wordt aangepast.

Over de vermogensverschillen: Ik denk dat als je dit type minibike hebt dat het vermogen er redelijk in de buurt zal zitten, en anders kom je toch bij ons testen, dan weet je het zeker :P
gaan jullie dat membraan zelf aanpassen? Maak er dan een how to over.. :)
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Dat komt ter zijner tijd allemaal in dit topic te staan (op pagina 1), nog even geduld dus. :D
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Gast

Bericht door Gast »

ab-tuning schreef:Dat komt ter zijner tijd allemaal in dit topic te staan (op pagina 1), nog even geduld dus. :D
Ja.. :D waarneer gaan jullie nou beginnen :D :D :D ik kan echt niet wachten.. hha
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Owh dan heb ik de doelstelling verkeerd begrepen, ik dacht dat jullie gingen kijken wat de beste aanpassingen waren om hem beetje sneller te maken zodat het niet te duur werd enzo. Maar nu word het dus gewoon een no money just speed kwestie :wink: De eigenaar van de bike is vast wel blij dat jullie er zelf een uitlaat onder maken.
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Het is de bedoeling dat de onderdelen die er voor ontwikkelt worden niet extreem duur worden, maar in ieder geval een goede prijs-kwaliteit verhouding in plaats van allerlei onderdelen met de meest snelle namen die weinig uitmaken.

Vergelijkbaar met de HK-Koppelingen dus :D
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Gesloten