Butterfly Carburateur

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Butterfly Carburateur

Bericht door Gast »

Ik weet eigenljik niet of ik wel in het goede topic post maar dat zie ik vanzelf wel.

Ik heb gister mijn butterfly carburateur binnen gekregen en aangesloten. Ik heb alleen ff 2 vraagjes: bij mij blijft de gaskabel niet goed zitten. Het lijkt wel alsof dat veertje te lang is waardoor er te veel spanning op komt te staan en daardoor schiet hij constant van dat schroefje af. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ie niet meer eraf schiet?

En dan heb ik nog een vraagje: na een tijdje gereden te hebben ben ik thuis weer verder aan de slag gegaan en toen merkte ik dat de stationair niet goed zat en dat wanneer ik geen gas gaf, hij gewoon afsloeg... maar zelfs al zette ik de stationair zo ver mogelijk open, hij bleef maar afslaan. Iemand een idee???

Alvast bedankt! Ricky
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

ik hoord in het chinese gedeelte
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb vandaag een schroefkopje over dat schroefje van de gaskabel gelijmd zodat hij er niet meer uitgaat. Ik hoop dat hij nu wel blijft zitten. Ik zit alleen nog met het geval dat hij steeds uitvalt :S?
Gast

Bericht door Gast »

OK, dat afslaan is nu ook al verholpen... ik heb de stationair weer zo ver mogelijk proberen te draaien en nu blijft ie wel mooi lopen.
Gast

Bericht door Gast »

voor ff iedereen met deze vraag SOMS reageert die chineese bikes niet op stagionar schroef kan je draaien wat je wil maar hij reageert gewen niet weet niet percies wat het is maar gewoon ff nachtje slapen en weer proberen heel raar mar heb et al 2 x gehad
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Vage dingen dan :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

Als je achter je minibike staat moet je je gaskabel met het gleufje naar rechts draaien even passen dan past ie er wel in.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

BamiBiker schreef:Als je achter je minibike staat moet je je gaskabel met het gleufje naar rechts draaien even passen dan past ie er wel in.
Aardig dat je hem wilt helpen en welkom op het forum, maar laatste keer dat gepost werd was in september :wink:

beetje verouderd dus, volgende keer eerst ff kijken als je post :P
Gesloten