cabrateur blijft overlopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

cabrateur blijft overlopen

Bericht door Gast »

ik heb een probleem met me minibike me cabrateur blijft maar overlopen
al me benzine loopt er ieder keer uit zodra ik me benzine kraantje aanzet(ook al ik rij) de benzine komt uit het overloopt slangetje en uit me vlotter zelf wie weet een oplossing voor! :P
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Zoekfunctie...
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
WllmJn

Bericht door WllmJn »

zoekfunctie=oplossing voor elk probleem :P
Laatst gewijzigd door WllmJn op di 20 dec 2005, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

vlotter naald/pen kwijt gemaakt?
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

denk dat je vlotter is blijven hangen, gebeurd veel bij chinezen.
weet niet of jij ook een chinees hebt :?:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Denk eigenlijk niet dat het de vlotter is. Het komt ook uit je vlotterkamer? Of drupt het bij je vlotterkamer. Misschien dat je pakking kapot is of dat het koperen beugeltje in je vlotterkamer niet meer goed afsluit.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Denk eigenlijk niet dat het de vlotter is. Het komt ook uit je vlotterkamer? Of drupt het bij je vlotterkamer. Misschien dat je pakking kapot is of dat het koperen beugeltje in je vlotterkamer niet meer goed afsluit.
ja het drupt er bij me vlotterkamer uit maar ik heb ook iets gehoord dat je vlotter dan niet goed afsluit ofzo en je vlottertje naar beneden of omhoog moet buigen dan heb ik al gedaan maar het werkt maar heel even naar een paar keer touren lekt ie al weer :(
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
oke thnx ik zal het morge ff proberen :wink:
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Om dat te testen moet je ff je benzine kraan dicht doen en je vlotterkamer eraf halen. Dan zie je dat koperen beugeltje waar normaal je vlotter tegenaan zou duwen. Die duw je in en je zet je benzinekraan open. Dan zou hij niet moeten lekken, maar soms doet ie dat wel.
En als ie dan nog steeds lekt? wat is dan het probleem? ik heb hier namelijk last van...
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dan moet je die naald vervangen. Want die is dan niet goed. Maar ik weet niet of je die apart kunt krijgen.
Gast

Bericht door Gast »

hey bedank voor je snelle reactie,

kun je aan die naald zien of die niet goed is? of moet ik maar op goed geluk een nieuwe proberen

bvd
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je kunt kijken of hij goed op dat beugeltje zit en of ie niet verbogen is. Ik weet niet of je zo'n naaldje los kunt kopen eigenlijk.
Gesloten