multibike.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

multibike.nl

Bericht door Gast »

heeft iemand ervaringen met multibike.nl online shop
ik heb voor 40 euro spullen besteld bijna 3 weken geleden, ik heb een mailtje gehad dat niet alles binnen was en de vraag of ik nu de rest wilde hebben of dat ik wilde wachten tot de rest ook binnen was
ik heb terug gemailt ik wacht wel ff
nu zijn we bijna 2 weken verder en nog niks, het maakt niet uit als je ze beld, ze nemen nooit op
ook mailen heeft geen zin je krijgt geen antwoord
ik denk dat ik dan maar tijdens de openings uren ff (lees 300 km) die kant op ga om het te halen
heeft iemand van jullie dit al mee gemaakt
o ja en het ergste is dat ik dus alles al voorruit betaald heb
mooi K*T dus
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Hallo,

Helaas geen positief bericht.Een kennis heeft daar langer dan 4 maanden op zn spullen moeten wachten,dus hij ging bellen maar nam telefoon nooit op dus hij ging er zelf naar toe.Hij had NIETS op voorraad,het is een winkel van 4 bij 4 heb ik gehoord,Oftewel een hele slechte shop :!: Een mooie online shop maar dat is het ook :evil:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Heb opzich geen slechte ervaringen met die mensen, behalve dan dat ze erg druk zijn ...

Blijven proberen te bellen en anders voicemail inspreken.

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

ja de voicemail heb ik ook al 2 keer ingesproken
maar terug bellen doen ze niet echt
hier heb ik dus echt een hekel aan
maar goed ik ga maar weer eens mailen
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

waarom is dit eigenlijk een sticky :roll: :?:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ja vroeg ik me ookal af
ganta

Bericht door ganta »

heb hele slechte ervaring met hun :evil:
heb het minibike safety pakket besteld.. rond augustus.. maar waar is die.. GEEN IDEE!!
ze hebben nog nix opgestuurd en zeggen dat ze door de verhuizing niets konden doen en nog wat andere smoesjes :evil:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook slechte ervaringen met multibike...
Ik had een ketting en tandwiel bestel..
3 weken moeten wachten ik ben derachter aangegaan anders had ik het niet eens gekregen denk ik :evil:
Maarja heb het nu dus..
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

Nicolaas-racing schreef:ja vroeg ik me ookal af
zal wel een foutje van daniel zijn geweest ofzo, mischien verkeerd knopje :P :arrow:
igg back on toppic

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Het moeilijke is dat webshops zoals multibike.nl geruned worden door particulieren, en jah die hebben ook ander dagelijks werk en bezigheden. Ik heb zelf op zich goed contact met ze gehad, maar moet zeggen dat ik nog niets besteld heb bij ze, en durf dus ook niet te zeggen hoe de leveringsservice is. Maar ik ga ervan uit dat mensen zo'n webshop grootendeels uit hobby opzetten (je wordt er niet echt bepaald rijk van) dus zullen ze ook niet te beroerd zijn om mensen te helpen en evt. tegemoet te komen. Dus als je ergens niet tevreden over bent zeg het ze dan, ik weet zeker dat ze het serieus nemen.
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Ik Had bij multibike.nl ook een paar handschoenen besteld,
er stond in mijn bestellings formulier dat ik ze binen 5 dagen in huis zou heben. maar na 5 dagen niks, na 14 dagen niks. toen heb ik een mail getuurd en toen kreeg ik te horen dat ze nog moesten binnen komen.
Maar ik had ze uiteindelijk had ik ze naar 3 en halve week. En ze stuurden ook nog de verkeerde maat :? :? maarjah, ik beste de volgende keer ergens anders denk ik....
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

klote zaak dat die multibike .... zie nu dat iedereen er problemen mee heeft :S egt een waardeloze service :evil: ik had ook kniebeschermers besteld daar kreeg alleen van die kleine terwijl ik voor die grote al betaald had mja ik terug maile en kreeg een bericht terug van ja ik kijk hoe we dit oplossen en vervolgens nooit meer wat van ze gehoord :shock: ik vind het niet kunnen zo en raad ook iedereen aan ergens anders zijn spul te kopen!!!!!!!!!! ( ik vind het nu wel een beetje verdacht veel op oplichterij lijken )
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Ik heb het net ff geprobeerd, en de man nam gewoon op :?
hij vertelde dat hij verschillende dingen op voorraad had, vreemd dus.

voor degene die problemen met deze shop hebben heb ik zn adres ff achterhaald.
Melkrijder 4 J te Nijkerk

misschien hebben jullie hier iets aan
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb bij *geen sponsor* bestelt en ze hebben een email gestuurd (dezelfde dag als ik besteld had) dat ze binnen 2 dagen zouden opsturen ik hoop dat ze dat doen, je moet wel goed opletten wat je besteld';)
Niek

Bericht door Niek »

Bij *geen sponsor* had ik het in 2/3 dagen

Maar blijven we wel op multibike?
Plaats reactie