sandy's chinaitalbike

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

le mouton noir (sandy) schreef:
doede46 schreef:je rijd tog niet op straat hé :?: :roll:
suc6 met je mini iig :wink:

MvG DoeDe
:lol: nee tuurlijk niet, dat doet niemand hier toch?
:wink:(oefenen doe ik op de stoep!)
uhm stoep is tog straat :roll:
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

klopt, maar je mag niet vloekken ook!
:wink:
tuurlijk rijd ik op straat, waar anders (behalve kartbanen) :?
we hebben in de buurt wel een mooie wielerbaan, kan ik van de zomer mooi races houden (illegaal natuurlijk) :P
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

TUURLIJK?!? ..zoek ff een privé terijn op waar je toestemming hebt van de eigenaar.zo heeft niemand er last van..en verpest je het ook niet voor de gene die het WEL serieus nemen.
vraag gewoon bij de eigenaar van de wielrenner baan of je daar mag rijden op zondag middag ofzo :?: :roll: veel leuker, en dan ben je ook goed bezig.
en verpest je het nogmaals niet voor de gene die wel goed bezig zijn..!

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

deze discussie is zinloos, dat blijft welles niettes
zo werkt dat misschien in friesland, maar in de randstad niet hoor!
dan moet je verguningen hebben een ehbo post enz enz enz...
dus als ik ga racen doe ik dat op de kartbaan, en als ik gewoon
voor de fun rijd doe ik dat op straat, een parking of op welke plek dan ook!, moet een ieder voorzich zelf weten!
'k ben 30 jaar en weet heus wel waar ik verantwoord kan rijden! :wink:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Och och och, jah wij boeren hier uit friesland hebben inderdaad ruimte genoeg om met onze klompen aan rond te rijden over ons boerenerf, moeten alleen wel oppassen dat we geen koe omver rijden en dat we oppassen voor de wieken van de windmolens...

Wij moeten ook vergunningen aanvragen en toestemmingen hebben en het leuke is dat wij die ook hebben. We hebben de klompen ingewisseld voor de stoute schoenen en we hebben wat moeite genomen en een leuke plaats geregeld.
Dus zelfs al rijd je op de weg, doe dan maar net of je het heilige boontje bent hier want door te zeggen dat je op de weg rijd omdat je te lui bent om een plek te zoeken krijg je geen vrienden hier.


Verder leuke onderdelen die je er op gaat zetten. Heb je ook al beschermende kleding gekocht? Kijk ook even in het topic van Angeleyes, hij heeft ook een hoop leuke dingen op zijn (ooit) standaard chinees.
Gast

Bericht door Gast »

fijn voor jullie dat je ergens mag rijden, en zoals ik al aangaf
't is voor mij/ons meer voor de lol, we zijn meer met auto's en echte
motoren bezig, en als we een keer lol willen hebben gaan we ergens rijden big deal hoor!
WllmJn

Bericht door WllmJn »

le mouton noir (sandy) schreef:fijn voor jullie dat je ergens mag rijden, en zoals ik al aangaf
't is voor mij/ons meer voor de lol, we zijn meer met auto's en echte
motoren bezig, en als we een keer lol willen hebben gaan we ergens rijden big deal hoor!
Echte motoren :shock: is een minibike dan geen echte motor? je praat erover alsof het zo'n ding is met afstandsbediening :P
Gast

Bericht door Gast »

WllmJn schreef:
le mouton noir (sandy) schreef:fijn voor jullie dat je ergens mag rijden, en zoals ik al aangaf
't is voor mij/ons meer voor de lol, we zijn meer met auto's en echte
motoren bezig, en als we een keer lol willen hebben gaan we ergens rijden big deal hoor!
Echte motoren :shock: is een minibike dan geen echte motor? je praat erover alsof het zo'n ding is met afstandsbediening :P
nee is in mijn ogen geen motor, meer een karikatuur van een motor :wink: of kleine bromfiets
motor begint (voor mij) bij de 125cc
Xigh

...

Bericht door Xigh »

LoL, nou jongens nou wil ik erover ophouden. Niet op de weg rijden en anders niet zeggen dat je dat doet, das veel beter voor de (kerst)sfeer.

On-topic dus maar werer
Ga je binnenkort al onderdelen halen of ga je hem eerst inrijden?
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:LoL, nou jongens nou wil ik erover ophouden. Niet op de weg rijden en anders niet zeggen dat je dat doet, das veel beter voor de (kerst)sfeer.

On-topic dus maar werer
Ga je binnenkort al onderdelen halen of ga je hem eerst inrijden?
'k ben al ff bij jarno's geweest, voor steppies!
Afbeelding
en ja eerst ff inrijden, 'k zal niet zeggen waar :wink: hihihihi
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Breek de kerst-sfeer niet... en ga niet door over het straat-rijden-wel-of-niet-onderwerp

We worden dood gegooid met deze discussie... en hierover komt nooit een overeenkomst..

Lekker ontopic. Klaar :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:Breek de kerst-sfeer niet... en ga niet door over het straat-rijden-wel-of-niet-onderwerp

We worden dood gegooid met deze discussie... en hierover komt nooit een overeenkomst..

Lekker ontopic. Klaar :wink:
wie gaat er nou over door!
'k heb in 't begin van m'n topic al gezegt dat ik dat niet doe
en 'k wens niet als kerstsfweerbreker genoemd te worden. jochie!
bemoei je lekker met je eigen kerst joh!, wat een mietjes hier zeg!
Xigh schreef:
LoL, nou jongens nou wil ik erover ophouden. Niet op de weg rijden en anders niet zeggen dat je dat doet, das veel beter voor de (kerst)sfeer.

On-topic dus maar werer
Ga je binnenkort al onderdelen halen of ga je hem eerst inrijden?
dit vond ik nog wel normaal, maar als ik commentaar krijg van een mod,
Untiej Mini Racing dus moet je wel met betere argumenten komen joh
'k heb na de post van xigh, niets meer over straat rijden genoemd
dus houd lekker je klap dicht!
Gast

Bericht door Gast »

'k vond nog een gaaf filmpje, is van de importeur van italbike belgie :D
http://koen.cupina.be/ik/pocket/MVI_0372.avi
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Vind het beetje kort filmpje, maar goed het geeft wel het idee van de gemiddelde hobby minibiker aan. Leuke steppies. Ga je ze nog verplaatsen of niet? Want als je gaat racen is dat wel aan te raden, met je steppies op die plek ga je binnen de kortste keren onderuit door die steppies.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Die steken ECHT te veel uit ja! Flink stuk naar binnen plaatsen. Bespaard je een hoop zere plekken en schade aan je bike.
Gesloten