welk type of welk blok mini bike?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

welk type of welk blok mini bike?

Bericht door Gast »

hallow

ik heb een vraagje over of iemand weet welke type of welke bouwjaar deze mini bike heeft?

ik heb hem gekregen als kerstcado

of weet iemand of het een 30/40.of 50cc is?

alle info is welkom,,

( hij rijd ongeveer rond de 40 en trilt als een gek)


http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=47251

hier staan me fotos even op zodat jullie ze kunnen zien volg de link maar,,,
Midnight

Bericht door Midnight »

is een chinees... 49 cc. Geen merk dus
Gast

Bericht door Gast »

weet je misschien het bouwjaar en of het nog een beetje en goed dingetje is of?

in welke prijs klasse hij zit,,

( ik weet dat een chinees nooit zo goed al zijn)
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

160 euro ofzo.

Trillen komt doordat je blok niet goed vast zit. Check alle schroeven en bevestigingspunten eens!
ganta

Bericht door ganta »

is een lucky 7. heb ik ook.
bouwjaar 2005.
bij mij rijd ie rond de 50 km/u
ik heb mijne gekocht voor 240.. maar ze zijn goedkoper te krijgen.
Gebruikersavatar
WEGPIRAAT
forum gebruiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 00:17
Locatie: Kartonnen doos onder de brug. Tussen kliko 123 en 127 in.

Bericht door WEGPIRAAT »

Hij is inderdaad wel duurder als 160,-. Is ook een replica kleur volgens mij (repsol/lofom) dus.
Draai ieder schroefje wat erop zit aub ff goed aan of vervang deze voor bouten van de bouwmarkt aangezien Europese bouten van een ander (betere) legering zijn.

Verder veel plezier ermee gewenst :wink:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je achterbrug ziet er opzich wel sterk uit. Je hebt alleen geen frame tot volledig achterin je top kuip.
Gast

Bericht door Gast »

ja dat klopt + de achterem klauw zeg maar die heeft een beetje speling dat kan tog ook nooit goed zijn?

( ik kan hem een beetje links na recht veschuiven zeg maar,,)

aangezien de voorremklauw dat ook niet heeft?

ik heb gisteren 3 nieuwe strakke trekveren gehaalt die ga ik er zo onder zetten is dat nog moeilijk werk? of heeft iemand tipz? zal het veel uitmaken met het oppakken tijdens het rijden?

iedereen alvast bedank en een fijne kerst natuurlijk
Gast

Bericht door Gast »

weet iemand via welke kant ik de trekveren moet vervangen? via de ketting kant of de kant waar je hem aantrekt,,,
Gast

Bericht door Gast »

koppeling(dus de trekveren) zitten aan de kant van je ketting.. maar zijn je trekveren niet strak genoeg meer? dat je er andere op zet.

gr bezzl
Gast

Bericht door Gast »

mijn mini bike is 2des hands die heb ik overgekocht van een kennis maar hij pakt hem heel vroeg op in de toeren(de koppling) bij een mini bike zaakje hier in enschede mini bike brothers,,

vroeg ik hun hoe ik mijn mini bike beter kon laten lopen omdat ze alleen nog maar trekveren en tandwieltjes hadden raadde ze mij aan om

strakkere trekveertjes te halen,,,

aangezien ik volgende week een snellere uitlaat cillinder koppling enzo ga zetten op mijn mini bike,,

alvast bedank tipz zijn welkom
Gast

Bericht door Gast »

nu een vraag hoe krijg ik de trekveertjes uit mijn koppling zodat ik de nieuwen erin kan doen ik kom er niet uit en ik krijg mijn koppling ook niet van mijn mini bike af

iemand?
Gast

Bericht door Gast »

:( iemand ik heb mijn mini bike nu open staan in de woonkamer:P
Gast

Bericht door Gast »

Je kunt je bericht aanpassen met de wijzig knop rechtsboven in, dan hoef je niet 3berichten achter elkaar te plakken :D
Gast

Bericht door Gast »

als je toch een racekoppeling krijgt volgende week zou ik geen strakkere trekveren erop zette.. en die dingen hebben toch weinig nut.. na een paar keer rijden worden deze ook steeds slapper.. koop gewoon een racekoppeling dan ben je al het gezeik af.. als je hem tenminste goed afsteld..

en de koppeling krijg je eraf door het boutje waar de koppeling mee vast zit een stukje los te draaien( niet eruit).. dan zet je 2 stevige schroevendraaiers achter je koppeling zodat ze klemmen tussen de koppeling en de carter en geef je rustig met een hamer een tikje op de bout die nog in de krukas zit.. na een paar keer tikken schiet ie dan los..

of als je een koppelingstrekker hebt kun je die ook gebruiken ma da zal wel nie.

succes ermee
Gesloten