Mijn minibike

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

nee nie door de Jumbo maar een boer ,waar ik nu voor werk in het weekend, die voert met voer van de CHV Landbouwbelangen en die rijden rond met vrachtwagens in deze kleuren
Gast

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik vind hem er zeker strak uitzien. Die kleuren is een keer wat anders, en kan zeker bij elkaar.. Niet van die afzichtelijke contrasten zoals sommige hier..
Ej, je hebt in je frame, bij de tank een soort afschuiningen gemaakt, alleen deze komen niet overeen met de tankkap of wel?
ga zo door man, ik heb er absoluut vertrouwen in dat dit een echt mooie nette bike zal gaan worden!

@ Doedoe 46,
Iid ik zie ook veel ongelijke stukken, maar op het kapwerk dat je gaat zien, zit het er zeeeer strak op:).. mooi glimmend enzo..

Succes!
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

doede46 schreef:ziet er wel leuk uit,heb je geverfd ofzo? :roll:
niet al te best gespoten/geverfd..zie veel ongelijke stukken.
verder ziet het er wel grappig uit

MvG DoeDe
he Doede, je geeft wel vaak commentaar op iedereen, maar wat heb jij eigenlijk zelf gemaakt aan jouw "minibike"?
Commentaar geven kan namelijk iedereen!
red devil

Bericht door red devil »

hej ziet dr super al uit !

kheb eigenlijk een vraagje :roll: : waar jij het blok hebt bevestigd .. zou je daar van een foto willen maken ? van strak van achter en van voren ?want ik gebruik hetzelfde frame en ik zoek dr nog een( mooie / goede ) oplossing voor :lol:

Succes met bouwen :wink:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ik geef helemaal geen commentaar? :roll:
ik zeg alleen,dat ik veel ongelijke stukken zie.
ik zie dit zelf niet als commentaar? als dit wel zo aankomt,sorry daarvoor..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

ej
begint er al leuk uit tezien veel suc6 en plezier er mee
grtz jere (js racing zeeland)
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

mijn minibike is nu bijna klaar dus ik post deze dagen nog meer fotoos

Ik zal dan ook effe een foto maken van de ophanging van het blokje want dat kan ik zo niet uitleggen
Gast

Bericht door Gast »

Hallo,

ziet er wel vet uit man, :D ik weet nie wat die ene gast nou loopt te lulle met z'n geschilder, want ik vond m er in eerst in instantie wel stak uit zien :P .
maar nog veel suc6 en plezier er mee.

groeten Ralph...
Gebruikersavatar
Scalibur
forum gebruiker
Berichten: 570
Lid geworden op: vr 21 jan 2005, 12:10
Locatie: Belgie(Limburg, Dilsen-Stokkem)

Bericht door Scalibur »

mooie bike ( ik had alleen ander kleuren genomen). Ik gebruik dezelfde kappenset als jou, maar k laat de stuurkap weg, ten eerste omdat k het niet erbij passen vind, en ten tweede der zit vanallaes in de weg bij mij, kan niet goed meer draaien met mn stuur.

Kun je eens een foto trekken zonder stuurkap ?

veel suc6 verder !
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

ik kan ook nie zo heel ver sturen met de kap erop maar ik weet nie hoe ver ik moet sturen om een goede bocht te nemen. Mischien haal ik ook mijn voorkap eraf
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik zou tog voor de 6.5 inch banden gaan en een ander frame..ik VIND dit frame minder mooi.
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

Nou was is zo wa op het forum aan het kijken naar al die minibikes, maar steeds als ik naar de mijne kijk, kijk ik er raar tegen aan.

Nu had ik het 1 en ander gemeten en als ik een rechte lijn van mijn balhoofd naar beneden trek ,en een rechte lijn van mijn vooras naar beneden trek ,en de afstand tussen deze 2 meet dan kom ik op 11 cm uit.

Dit is dus te veel. Maar hoeveel mag dit zijn??
Het was iets met een hoek van 24 graden of zo??

En ik kijk raar tegen mijn halve kuipje aan maar dit komt denk ik omdat die hoek van hierboven zo gek is.

Dus met andere woorden, hoe kijken jullie ertegen aan??

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Los Limbos op do 29 dec 2005, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

suzuki gsxr750 schreef:
doede46 schreef:ziet er wel leuk uit,heb je geverfd ofzo? :roll:
niet al te best gespoten/geverfd..zie veel ongelijke stukken.
verder ziet het er wel grappig uit

MvG DoeDe
he Doede, je geeft wel vaak commentaar op iedereen, maar wat heb jij eigenlijk zelf gemaakt aan jouw "minibike"?
Commentaar geven kan namelijk iedereen!
Opbouwende kritiek valt dit onder volgens mij. Het is toch nutteloos om constant te horen dat je bike alleen maar leuk is. Ik hoor liever wat ik kan doen om hem vetter te maken :)
Maar Doede, Jurre en ik hebben een hele vette puch die we goed gaan spuiten :) So sit back and relax and enjoy my Puch :wink:
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

is er niemand die er ook zo raar tegen aan kijkt???

gr
Plaats reactie